santje Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 In ieder geval in die week, rond 29 april Ik heb dan twee weken vakantie dus dat is niet de voorjaarsvakantie maar het gta4vakantie Dan woon jij denk ik in het noorden want hier hebben we geen voorjaarsvakantie, hier heet het carnavalsvakantie En misschien gaat onze vakantie niet door want we hebben nog niks gereserveerd. ps. moest ff wat bedenken voor me 800ste post tuurlijk hebben we hier wel voorjaarsvakantie Nu hebben we carnaval vakantie! over een week of 13 begint de voorjaarvakantie. Ik heb gta 4 trouwens bij dynabyte gereserveerd. Ik ga lekker niet op vakantie dus kan 2 weken lang spelen Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik pre-order hem niet. Ik ga lekker voor de deur staan en hem als eerste kopen. Ik vertrouw die online-shit niet echt. Reageren
analyzer Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik hem em al gereserveerd in de free record shop in de fnac en de bart smit kost ge em nog nie reserveren Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Kun je hem nu alvast opzij laten leggen dat je hem later kunt halen in de winkel(dag van release dus) ? Zo ja, kan dit al bij de Intertoys/Free Record Shop Reageren
jellha Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik heb hem gewoon gepre ordert bij consoleshop.nl en ik heb daar wel eens eerder een game gepre ordert maar nog nooit later dan de releas date/ . tenzij rockstar heb zelf uitstelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.