BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 waarom staat dieduikboot daar als je er toch niet in kan??Is het voor de sier zoals die bouwtereinen?? Als je alles waar je niet in kan weg zou laten in SA heb je 1 voordeel: je vliegt met je Hydra niet meer plotseling in een Boom die nog niet zichtbaaris :-) Het trammetje kan je als het goed is ook niet in, maar hij rijdt wel rond. ZUlke dingen bepalen wel een beetje de sfeer van een spel. Er zijn ook heel veel bedrijven terreinen waar je niets te zoeken hebt, maar het zit er wel in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 zou toch leuk zijn ff in rijden mensjes overijden en wedstrijden met rolstoelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) ik denk dat het voor r* niet mogelijk om een heel besturingssysteem en het hele ratteplan die er bij hoort te maken voor de duikboot je kan met gta in auto's,motoren,trucks,heli's vliegtuigen en boten en dan heb je in gta sa er dingen bij gekregen zoals squad etc....,vind je dat niet genoeg????? Bewerkt: 23 januari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ik denk dat het voor r* niet mogelijk om een heel besturingssysteem en het hele ratteplan die er bij hoort te maken voor de duikbootje kan met gta in auto's,motoren,trucks,heli's vliegtuigen en boten en dan heb je in gta sa er dingen bij gekregen zoals squad etc....,vind je dat niet genoeg????? nee maar waarom zetten ze onodige dingen erin waar je toch niet in kan en het neemt ruimte in op de disc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 nee maar waarom zetten ze onodige dingen erin waar je toch niet in kan en het neemt ruimte in op de disc Zoals ik al zei: voor de sfeer. Een leeg veld waar alleen de objecten staan waar je iets mee kan is erg saai.... Waarom maken de de Gant Bridge, terwijl het ook alleen een vlak kan zijn. Scheelt 1.27MB (volgens de bridgefacts). Waarom staan er bomen als je er toch niet in kunt klimmen. Waarom is er onderscheidt tussen gras en asfalt: je kunt over beide heen rijden. Waarom is er hoogte verschil is het spel: op 1 nivo rijden is veel efficienter. Zo kan ik nog wel even doorgaan :-) Waarom zit de Perennial in het spel? Wie wil daar nou in rijden :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) brokentable maakt hiet toch een groot punt als die dingen er niet waren was GTA SA niet zo vet als dat hij nu is zoals er in 2polls staat(moet je SA een cijfer geven)een spel kan niet perfect zijn r*heeft keuzes moeten maken en daar is SA uitgekomen in een eventueel volgend deel zal r* andere keuzes moeten maken en dan zal je zien dat het een ander spel wordt dan gta sa met een andere sfeer etc... Bewerkt: 23 januari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 maar ff weer over die duikboot, numnutz staat gewoon voor domkop, ( ik weet het wat voor scheldwoord is dat nou weer :lol: ) en dat ze daarmee gewoon ff de marine voor schut willen zette, of ff willen pesten om het zo maar te zeggen. want ik denk niet dat het de nimitz is, want als je vliegdekschip wil namaken maak je toch geen duikboot ervan?? <_< :lol: ( wel goed gevonden hoor dat van de uss nimitz) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 over uniqeu stunts gaan lijkt me wel cool met rolstoel maar ff ontopic ik vind die duikboot wel cool allleen jammer dat je er niet in kan en bij die duikboot is ook een photo opp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ik hoop dat er in de PC of XBOX versie wel een mogelijkheid is om in die duikboot te kunnen, anders in de volgende GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ff offtopic jammer dat ze zo'n brug erin hebben gezet dat ie naar boven gaat als er een boot aankomt zoals bij Driv3r en weer naar benenden. Kan je vette stunts mee uithalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ff offtopic jammer dat ze zo'n brug erin hebben gezet dat ie naar boven gaat als er een boot aankomt zoals bij Driv3r en weer naar benenden.Kan je vette stunts mee uithalen je bedoelt cker, jammer dat ze niet zo'n brug erin hebben gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 jah ik dacht al wat bedoel je nou??¿¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 R* moet wel eens denken wat ze in het spel doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Er is een duikboot (voor de sier) je kan er niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ff offtopic jammer dat ze zo'n brug erin hebben gezet dat ie naar boven gaat als er een boot aankomt zoals bij Driv3r en weer naar benenden.Kan je vette stunts mee uithalen offtopic: waar staat die brug dan? :huh: Bewerkt: 16 juli 2005 door B-Dup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.