Jump to content

USS Nummutz is USS nimitz

Tupac A. Shakur

Recommended Posts

waarom staat dieduikboot daar als je er toch niet in kan??

Is het voor de sier zoals die bouwtereinen??

Als je alles waar je niet in kan weg zou laten in SA heb je 1 voordeel: je vliegt met je Hydra niet meer plotseling in een Boom die nog niet zichtbaaris :-)

Het trammetje kan je als het goed is ook niet in, maar hij rijdt wel rond. ZUlke dingen bepalen wel een beetje de sfeer van een spel. Er zijn ook heel veel bedrijven terreinen waar je niets te zoeken hebt, maar het zit er wel in.

Delen op andere websites

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tupac A. Shakur

6

• ganton_gangster007

6

• BrokenTable

3

• gtadude

2

ik denk dat het voor r* niet mogelijk om een heel besturingssysteem en het hele ratteplan die er bij hoort te maken voor de duikboot

je kan met gta in auto's,motoren,trucks,heli's vliegtuigen en boten en dan heb je in gta sa er dingen bij gekregen zoals squad etc....,vind je dat niet genoeg?????

Bewerkt: door Tupac A. Shakur
Delen op andere websites

ik denk dat het voor r* niet mogelijk om een heel besturingssysteem en het hele ratteplan die er bij hoort te maken voor de duikboot

je kan met gta in auto's,motoren,trucks,heli's vliegtuigen en boten en dan heb je in gta sa er dingen bij gekregen zoals squad etc....,vind je dat niet genoeg?????

nee maar waarom zetten ze onodige dingen erin waar je toch niet in kan en het neemt ruimte in op de disc

Delen op andere websites

nee maar waarom zetten ze onodige dingen erin waar je toch niet in kan en het neemt ruimte in op de disc

Zoals ik al zei: voor de sfeer. Een leeg veld waar alleen de objecten staan waar je iets mee kan is erg saai....

Waarom maken de de Gant Bridge, terwijl het ook alleen een vlak kan zijn. Scheelt 1.27MB (volgens de bridgefacts).

Waarom staan er bomen als je er toch niet in kunt klimmen. Waarom is er onderscheidt tussen gras en asfalt: je kunt over beide heen rijden. Waarom is er hoogte verschil is het spel: op 1 nivo rijden is veel efficienter. Zo kan ik nog wel even doorgaan :-)

Waarom zit de Perennial in het spel? Wie wil daar nou in rijden :-)

Delen op andere websites

brokentable maakt hiet toch een groot punt

als die dingen er niet waren was GTA SA niet zo vet als dat hij nu is

zoals er in 2polls staat(moet je SA een cijfer geven)een spel kan niet perfect zijn

r*heeft keuzes moeten maken en daar is SA uitgekomen

in een eventueel volgend deel zal r* andere keuzes moeten maken

en dan zal je zien dat het een ander spel wordt dan gta sa met een andere sfeer etc...

Bewerkt: door Tupac A. Shakur
Delen op andere websites

maar ff weer over die duikboot, numnutz staat gewoon voor domkop, ( ik weet het wat voor scheldwoord is dat nou weer :lol: ) en dat ze daarmee gewoon ff de marine voor schut willen zette, of ff willen pesten om het zo maar te zeggen. want ik denk niet dat het de nimitz is, want als je vliegdekschip wil namaken maak je toch geen duikboot ervan?? <_< ;) :lol: ( wel goed gevonden hoor dat van de uss nimitz)

Delen op andere websites

ff offtopic jammer dat ze zo'n brug erin hebben gezet dat ie naar boven gaat als er een boot aankomt zoals bij Driv3r en weer naar benenden.

Kan je vette stunts mee uithalen :puh:

je bedoelt cker, jammer dat ze niet zo'n brug erin hebben gezet ;)

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 4 maanden later...
ff offtopic jammer dat ze zo'n brug erin hebben gezet dat ie naar boven gaat als er een boot aankomt zoals bij Driv3r en weer naar benenden.

Kan je vette stunts mee uithalen :puh:

offtopic: waar staat die brug dan? :huh:

Bewerkt: door B-Dup
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...