Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Die lijnen om die Tekst? Doe Rechtermuisknop op je Tekstlayer -> Blending Options Speel dan wat met de settings en dan zie je wel wat je uitkomt. Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Hoe Robienske dat doet met die lijnen. Volgens mij bedoel je niet de teks, maar de achtergrond. Ga naar Filter > Blur > Radial blur. En doe zo'n beetje zoals ik had gedaan wat jij mooi vind staan. Als je wel de tekst bedoelt heb ik hier nog een mooie simpele tutorial voor je. Zo krijg je een lijn om je tekst. Deze heeft mij zelf heel goed geholpen. Klik! Succes! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Het is me gelukt :lol: :rolleyes: Heel Thx.... Bedankt.... .Levi. Ik heb net een brush gedownload maar in welke map moet ik die zetten ik heb de NL-versie. Ik heb hem al in penselen gezet maar hij doet het niet... :huh: Kan iemand mij vertellen hoe dat moet Bewerkt: 3 juli 2005 door X-Qyeh Reageren
Renne Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Brushes moet je niet in een map zetten. Eerst duid je de brushtool. Ga dan naar het venster waar je de brushes kan kiezen en klik op een klein peiltje. Dan zie je in het midden penselen laden. Dan moet je gewoon die brush vinden en klaar is kees. Dan lukt het bij mij altijd het is gelijk in welke map ik het zet. Bewerkt: 3 juli 2005 door Renne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.