Gino Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Mijn broertje had voor de eerste keer iets met photoshop geprobeerd Maar nou heeft hij weer iets gedaan kijk ik verander de kleur maar dan word hij telkens grijs :blink: Reageren
Froop Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Heb je wel RGB color aangevinkt? Reageren
Gino Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) nee hij doet het weer tnX Kan iemand me trouwens helpen met dat vanishing ? hoe je bijvoorbeeld een gebouw groter kan maken :unsure: Bewerkt: 10 juli 2005 door Only_Gino Reageren
Froop Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Hoe bedoel je groter maken? Met ctrl+t misschien? Reageren
Gino Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Ja dat je bijvoorbeeld een flat heb die zo groot is dat hij de helft van het plaatje haalt en dat je hem dan groter kan maken dat hij de bovenkant haalt dan moet je dingen selecteren enzo maar ik snap er niks van :unsure: Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Je had al eens gevraagt hoe je iets moest vergroten of verkleinen. Dat kan je dus ook met een flatgebouw doen vergroot het plaatje met deze tips. Klik. Bewerkt: 10 juli 2005 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.