Timotees Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik heb een vraagje, ik ben bezig met een template te maken voor mijn site. Ik volg deze tutorial, maar ik loop een beetje vast bij dit stukje. En daar bij punt 4/5. Want het gaat daar fout, erstaat dat ik moet deselecten, maar als ik dan dat stukje wil "fillen", dan word mijn helemaal plaatje zwart, en dat wil ik natuurlijk niet. Dus doe ik het zonder dat deselect. Dan druk ik op D om de kleuren weer goed te doen. En als ik dan bij punt 8 die gradiant instel, word dat stukje zwart --> wit, hoe kan ik zorgen dat dit zo goed als dit word? p.s. ik gebruik photoshop 7.0 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb een vraagje, ik ben bezig met een template te maken voor mijn site.Ik volg deze tutorial, maar ik loop een beetje vast bij dit stukje. En daar bij punt 4/5. Want het gaat daar fout, erstaat dat ik moet deselecten, maar als ik dan dat stukje wil "fillen", dan word mijn helemaal plaatje zwart, en dat wil ik natuurlijk niet. Dus doe ik het zonder dat deselect. Dan druk ik op D om de kleuren weer goed te doen. En als ik dan bij punt 8 die gradiant instel, word dat stukje zwart --> wit, hoe kan ik zorgen dat dit zo goed als dit word? p.s. ik gebruik photoshop 7.0 Zorgen dat bij de Gradient Overlay je kleuren niet op zwart en wit staan maar op zwart en blauw . Dus je kleuren niet reseten! Reageren
Timotees Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Owww, oke, Het is gelukt. Het is dus gewoon een fout in die tutorial :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.