Trax Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb een probleem ... Elke keer als ik PS opstart, en wat wil gaan typen waarna ik een style wil toepassen, moet ik al die styles weer laden ... Als ik dan 1 style-set laad, dan komen die styles ik denk wel 20 x in dat blad te staan .. Help? :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Alle styles die Photoshop automatisch laad, staan in [...]Adobe Photoshop CS2\Presets\Styles. Als daar niks in staat kan Photoshop ook niks laden. Heb je iets verplaatst, heb je iets anders gewijzigd? Reageren
Trax Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Neen... Ze staan daar ook gewoon, maar hij laadt ze niet automatisch :o Reageren
Renne Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Als je het legaal hebt staat dat ergens waar je het hebt bijgekregen. Maar zo te zien heb je het illegaal en wij helpen geen mensen daarmee. <_< http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2309 Reageren
-Karel- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 oh sorry ik dacht dat het legaal was want ik heb het van de adobe site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.