Froop Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Als ik een ava wil maken met dat je alleen letters ziet, dan open ik een file transparant en dan die tekst en zo. Maar als ik hem later bekijk heeft het wel een witte achtergrond. Weet iemand waar dit aan ligt? Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Transparante plaatjes moet je alleen opslaan als PNG (24) of GIF. Reageren
Froop Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Het werkt. Thnx. EDIT: Als ik PS opstart staat hij altijd op grayscale. Weet iemand hoe hij automatisch opstart met RGB color? Bewerkt: 23 juli 2005 door Froop Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Het werkt.Thnx. EDIT: Als ik PS opstart staat hij altijd op grayscale. Weet iemand hoe hij automatisch opstart met RGB color? Iniedergeval dit lukt bij mij altijd, ga naar new dan zie je waarschijnlijk een menu staan. Als je daar bent vink dan RGB colour aan en start photoshop opnieuw op. Dit is wat je ziet. Normaal hoort dit gewoon te doen. Succes ermee. Ps: Anders zou je het elke keer gewoon opnieuw moeten gaan veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.