Gunslinger Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik ben net nieuw met Photoshop. Wie weet waar ik Blending Mode naar Overlay kan zetten? In welk menu? Dat zou ik graag willen weten! Tnx, Gunslinger Reageren
PuffDawg Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) bij het venster "layers" zie je staan normaal , klik op het pijltje en dan zet je het op overlay er zijn nog andere manieren maar die weet ik niet direct EDIT ook bij layer en dann layer style vind je het terug, bij blending options en dan vanboven bij blend mode Bewerkt: 2 augustus 2005 door PuffDawg Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Jah gelukt! Die had ik nodig voor m'n nieuwe sig. P.S. Er komt een dag dat ik photoshop zal beheersen Reageren
PuffDawg Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Jah gelukt! Die had ik nodig voor m'n nieuwe sig. P.S. Er komt een dag dat ik photoshop zal beheersen die dag zal komen, wees gerust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.