Gunslinger Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Hier ben ik weer, weer met zo'n stomme vraag, maar goed... Ik ben bezig met een tut voor een sig, en dan moet ik voor de kleur iets doen met de Hue/Saturatiom. Maar deze is bij mij grijs, zodat je hem niet aan kan klikken: Hoe kan ik 'm dan aan krijgen? Tnx, Gunslinger. Reageren
Slimm Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dat komt omdat je op een text layer staat, maak eerst een nieuwe layer aan (ctrl+shift+N) en probeer het dan opnieuw Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dat komt omdat je op een text layer staat, maak eerst een nieuwe layer aan (ctrl+shift+N) en probeer het dan opnieuw Nee, helaas, ook nu kan ik het nog niet aanklikken Reageren
Slimm Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Je staat ook bij Image, aangezien je nog geen Hue/Saturation layer hebt kan dat ook niet, probeer het eens op deze manier: Layer > New Adjustment Layer > Hue Saturation. Of Ctrl+Shift+U Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.