Jump to content

mod error


lorenzo gta

Recommended Posts

nou... sorry maar ik heb altjid gezeik[/font] met vice city en san andreas modding...

als ik met img tool de mod/mods wil installeren bij vice city gebeurt er iets raars... als ik aankom bij het moment dat ik de orginele auto/ander voertuig heb geback upt en ik wil het orginele bestand verwijderen.. krijg ik een error dat het mischien in gebruik is.. :duh:

ik heb wel de map uitgevingt bij alleen lezen enz....

moet ik heel msichien de cd eruit halen?

Bewerkt: door lorenzo gta
Link to comment
Delen op andere websites

nee lukt niet dan krijg ik weer hetzelfde.....

maar het rare vind ik wel..

dat als ik gta3 heb geopent komt er eerst een heel lang lijstje met de naam

rader001. ( iets )

radar102. ( iets )

radar3. iets

enz.... maar dan staan de autos enzo er wel tussen

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk probleem, makkelijk antwoord. Er zijn twee dingen die de boosdoener kunnen zijn, probeer één van de volgende dingen uit.

  1. Zoals wordt gezegd, staat er dat het 'In gebruik' is. Het zou kunnen zijn, dat je je spel aan hebt laten staan, per ongeluk. Sluit deze eventjes af, en probeer het daarna opnieuw.
  2. Dit is de meest voorkomende, je hebt geen 'rechten' om het te wijzigen. Ga naar ...\Program Files\Rockstar Games, waar je GTA spellen staan. Klik met de rechtermuisknop op de map met het spel dat je wilt modden, en klik op 'Eigenschappen'. In het opkomende scherm vink je 'Alleen lezen' uit, en druk je op de knop 'Toepassen' die je rechtsonderin ziet. Daarna krijg je weer een scherm, kies voor 'Uitvoeren op alle bestanden en submappen'. Daarna kun je het schermpje afsluiten, en het opnieuw proberen.

Als het goed is, zal het probleem hierna verholpen moeten zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...