Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Wie weet er hoe je een soort algemene kleur kan invoegen als je een plaatje heb ingevoegd? Reageren
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Wie weet er hoe je een soort algemene kleur kan invoegen als je een plaatje heb ingevoegd? Hoe bedeol je dit precies? Als je bij layers op background klikt en dan naar Edit -> File en dan de juiste kleur of bedoel je wat anders? Reageren
Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Nee, kijk, dit is een voorbeeld: http://img150.imageshack.us/img150/7193/16cx.png Ik heb The Game apart op die achtergrond geplakt. Die achtergrond is licht blauw. Dan wil ik dat the game dezelfde kleur word. Als het goed is heb je daar een trucje voor. Reageren
Timos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 CTRL + U Dan krijg je Hue/sataration en dan moet je Preview aanvinken. En dan kan je ermee spelen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) CTRL + UDan krijg je Hue/sataration en dan moet je Preview aanvinken. En dan kan je ermee spelen Als ik jou was zou ik eerst nog je afbeelding grijs maken met CTRL + SHIFT + U, dan komen de kleuren mooier uit als je er Hue/Saturation over gooit . En vergeet niet bij Hue/Saturation 'colorize' aan te vinken anders kan je alleen maar de donker en lichtheid instellen. Bewerkt: 6 augustus 2005 door snorege Reageren
Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Maar dan kan je de kleur veranderen van de background of het plaatje, het ligt er aan waar je op staat. Laat maar, ik stuur wel een PB. Reageren
Timos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Zet gewoon de 2layers in elkaar door te mergen [CTRL +E] Reageren
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dan wil ik dat the game dezelfde kleur word.Als het goed is heb je daar een trucje voor. Je moet op de layer van the game klikken en dan op die lijst die boven de layers staan, daar moet je luminosity aanklikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.