bjorn13 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Hmmm.. kan iemand mij uitlegen hoe je die kleine streepje's op een afbeelding krijgt zo over de afbeelding heen zoals deze sig THNX Reageren
Slimm Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Met F5, kan je een pattern doen, maar dan heb je wel "Scan Lines" nodig. Ik heb ze, maar niet zelf gemaakt daarom post ik ze ook niet. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 UhM weet iemand hoe je die ''scan lines'' instaleerd? Reageren
Froop Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Edit -> Define pattern als het goed is. Als je scanlines wil maken gebruik eendocument van 10/10 en maak hem transparant. Zoom helemaal in, pak dan je pen tool en maak horizontale lijnen. Als je wil schrijf ik nog wel een tut erover. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Edit -> Define pattern als het goed is.Als je scanlines wil maken gebruik eendocument van 10/10 en maak hem transparant. Zoom helemaal in, pak dan je pen tool en maak horizontale lijnen. Als je wil schrijf ik nog wel een tut erover. maak er AUB maar een tut over want ik snap er de ballen van!! EDIT het is me gelukt was vergeten te kijken bij pattern LOL Bewerkt: 13 augustus 2005 door bjorn13 Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Je kan ook met de Rectangular Marquee Tool een venster maken, en lijnen trekken met een ronde soft brush. En die dan op Overlay zetten en eventueel onder je Brush Layers zetten. Reageren
Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 op Deze Site kan je zien hoe je die scan lines moet maken;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.