unreal Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik heb een vraag over helderheid als ik bev: een plaatje van uhm...800x600. als ik die dan verklein met photofiltre naar 1024x768. heb ik heel slecht beeld voorbeeld ervan echte foto en het verkleinde plaatje ervan verkleind plaatje zoals je wel ziet is het verleind plaatje slecht beeld. wie weet hoe ik hem verkleind helder kan laten blijven zoals groot formaat. gtawilco Reageren
Slimm Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als je iets zo verkleint, worden alle pixels samengedrukt, daar is niks aan te doen. Reageren
unreal Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 slimm dat plaatje van mij men handtekening was eerst ook heel groot en nu perfect in 500x100 en bjorn13 kan dat die heeft eht voor mij gemaakty hij zei vraag maar in photoshop Reageren
Arjen Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dat plaatje is ook 'plat'. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) slimm dat plaatje van mij men handtekening was eerst ook heel groot en nu perfect in 500x100 en bjorn13 kan dat die heeft eht voor mij gemaakty hij zei vraag maar in photoshop Ik heb dat gedaan met de move tool. en dan selecteer je het hele plaatje. en dan verklein. je het in een paar keer eerst een beetje kleiner dan nog kleiner en dan nog kleiner. en dan gaat het veel beter dan als je het in 1 keer keer verkleint. ik hoop dat je het snapt want ik kan niet goed uitlegen PS gtawilco in het aanvraag topic voor een sig daar staat je nieuwe sig dat je naam en lampe vlikkeren.. Bewerkt: 19 augustus 2005 door bjorn13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.