PuffDawg Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 hoe doe je een stroke rond tekst alvast bedankt PuffDawg Reageren
Froop Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Blending options en dan staat onderaan stroke. Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Stroke: Ctrl + A - je hebt nu een stippellijn om je signature. Ga dan naar Edit > Stroke en dan doe je bijvoorbeeld, inside 3 px zwart en dan oke. Daarna weer het zelfde en doe je 2 px wit, en daarna weer maar dan doe je 1 px zwart. Als je dit hebt gedaan zet je je layer op overlay. Kijk ook even in het tutorial topic, daar is volgens mij ook een tut over. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Stroke:Ctrl + A - je hebt nu een stippellijn om je signature. Ga dan naar Edit > Stroke en dan doe je bijvoorbeeld, inside 3 px zwart en dan oke. Daarna weer het zelfde en doe je 2 px wit, en daarna weer maar dan doe je 1 px zwart. Als je dit hebt gedaan zet je je layer op overlay. Kijk ook even in het tutorial topic, daar is volgens mij ook een tut over. dat is toch de tut voor voor rond heel de signature? maar het is het antwoord van froop dat ik zocht maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.