Jump to content

TransFender mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb laast de transfender fix mod gedownload en geinstalleerd. hiermee kan je niet alleen de gewone auto's, maar ook motoren en andere voertuigen in de transfender aanpassen.

Maar er is nog een ding: Ik wil graag een mod hebben waarmee je ook lowriders in de transfender kan aanpassen en de auto's die bij wheel arch angels gemod moeten worden, dat ik die ook in de transfenden kan aanpassen.

Bestaat deze mod?

Greetzz GTAgangsta

Geplaatst:

Ik weet niet zeker of dit werkt, maar het is het proberen waard:

1. Open C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/carmods.dat met een tekstverwerker (Kladblok of Notepad o.i.d.)

2. Als je naar beneden scrollt zie je uiteindelijk witregels tussen "mtbike" en "elegy", "uranus" en "blade", "tornado" en "fcr900".

3. Verwijder de eerste 2 witregels, zodat alle auto's direct onder elkaar staan.

4. Sla het bestand op.

Het punt is dat ik niet zeker weet hoe carmods.dat gelezen wordt door de executable. Als het spel bij een witregel overspringt naar de volgende garage, maak je op deze manier een kans. Het zou echter kunnen dat ie fouten ziet als er minder witregels zijn dan eerst, misschien kun je daarom ná de PCJ600 nog 2 extra witregels plaatsen. Als het spel werkt met regelnummers of iets dergelijks wordt de kans aanzienlijk kleiner.

(Ik ga zo eten geloof ik, dus geen tijd om het uit te testen at the moment)

Voor zover ik weet zijn er geen downloadable mods hiervoor, maar misschien kun je naar de bestanden van de Transfender mod kijken hoe het in elkaar zit als dit niet werkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Witregels worden helemaal niet gelezen, geloof ik. Net als regels die worden voorafgegaan door de tekens # ; en //

Ik ben nu op school, maar ik zal straks eens kijken :) .

#fcr900, exh_bk_fc_sa, exh_bk_fc_ta, exh_bk_fc_tc, misc_a_bk_fc1, misc_a_bk_fc2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#bf400, exh_bk_bf_sa, exh_bk_bf_ta, exh_bk_bf_tc, misc_a_bk_bf1, misc_a_bk_bf2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#pcj600, exh_bk_pc_sa, exh_bk_pc_ta, exh_bk_pc_tc, misc_a_bk_pc1, misc_a_bk_pc2, nto_bk_s, nto_bk_tw

Er staat een # voor de regels met de bikes, die worden dus niet gelezen door het spel.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik heb laast de transfender fix mod gedownload en geinstalleerd. hiermee kan je niet alleen de gewone auto's, maar ook motoren en andere voertuigen in de transfender aanpassen.

Maar er is nog een ding: Ik wil graag een mod hebben waarmee je ook lowriders in de transfender kan aanpassen en de auto's die bij wheel arch angels gemod moeten worden, dat ik die ook in de transfenden kan aanpassen.

Bestaat deze mod?

Greetzz GTAgangsta

Ja, die bestaat, namelijk de Transfender Overhaul mod, je moet wel de nieuwe hebben, je kunt daarmee ook velgen aan quads toevoegen enzo, maar elke voertuig kan in transfender behalve de savanna door die begin missie.

Greetz Ferryn

Geplaatst:
Witregels worden helemaal niet gelezen, geloof ik. Net als regels die worden voorafgegaan door de tekens # ; en //

Ik ben nu op school, maar ik zal straks eens kijken :) .

#fcr900, exh_bk_fc_sa, exh_bk_fc_ta, exh_bk_fc_tc, misc_a_bk_fc1, misc_a_bk_fc2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#bf400, exh_bk_bf_sa, exh_bk_bf_ta, exh_bk_bf_tc, misc_a_bk_bf1, misc_a_bk_bf2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#pcj600, exh_bk_pc_sa, exh_bk_pc_ta, exh_bk_pc_tc, misc_a_bk_pc1, misc_a_bk_pc2, nto_bk_s, nto_bk_tw

Er staat een # voor de regels met de bikes, die worden dus niet gelezen door het spel.

Klopt. :Y Ook als je weapons.dat opent staat er een # voor het skateboard wapen. En dat wapen word nergens in het spel gebruikt.

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Bestaat deze mod?

Greetzz GTAgangsta

Ja, die bestaat, namelijk de Transfender Overhaul mod, je moet wel de nieuwe hebben, je kunt daarmee ook velgen aan quads toevoegen enzo, maar elke voertuig kan in transfender behalve de savanna door die begin missie.

Greetz Ferryn

De overhaul mod heb ik al en de transfender fix mod ook.

maar ik wil er een zodat ik bijvoorbeeld de voodoo ook in de transfender kan modden zodat ik bijv in san fierro niej helemaal naar los santos moet rijden

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Bestaat deze mod?

Greetzz GTAgangsta

Greetz Ferryn

De overhaul mod heb ik al en de transfender fix mod ook.

maar ik wil er een zodat ik bijvoorbeeld de voodoo ook in de transfender kan modden zodat ik bijv in san fierro niej helemaal naar los santos moet rijden

Dan heb je de oude versie van de Overhaulmod, en die transfender fix, replaced die de handling.cfg?

Zo ja, moet je die van de overhaulmod erin zetten, dan kan je alle auto's in transfender modden behalve de savanna.

En wat doet die Transfender fix?

Greetz Ferryn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...