stefan321 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 waar moet je de cheats van hitman blood money op de ps2 in voeren Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Bij veel codes van Hitman BM zie ik het volgende staan met betrekking tot het invoeren van codes: At the start screen... Dat betekend dus dat je waarschijnlijk in het startmenu codes voor dit spel in moet voeren. Voor cheats kun je hier eens rondkijken. Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) oke maar waar is het startscherm dat kan overal zijn Bewerkt: 30 januari 2008 door stefan321 Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 oke maar waar is het startscherm dat kan overal zijnIk heb zelf het spel niet, maar ik neem aan dat het startmenu het eerste menu is dat je ziet als je het spel hebt opgestart. Als je meteen in dat eerste menu de codes invoert, dan zouden ze het denk ik gewoon moeten doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.