Venzio Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Ik moes hem snel maken ik heb niet zoveel tijd maar hier is hij is wel voor een vriend V1 V2 V3 Comment's & Rate's? EDIT:Snel een V2 gemaakt met een dikkere border EDIT2:Dan nu met een grijze border en 3px Bewerkt: 30 januari 2008 door Venzio Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 EDIT:Snel een V2 gemaakt met een dikkere border Ik wil niet lullig doen maar de tweede ik zie geen dikkere border de afmetingen zijn precies het zelfde als de eerst volgens mij heb je de verkeerde geplaatst. Nu ga ik raten: Ik vind hem te simpel eigenlijk ik heb het gevoel dat je het meeste werk aan de tekst hebt gehad. ik geef een 6/10 Reageren
Venzio Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Stom ik hat mijn border op wit staan de eerste keer 1 en daarna 2 hmm vreemd ty for rate nog ik zal kijken of ik het kan veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.