ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) heb nog een handy map gevonden op internet met alle voertuigen erop die je kan vinden en de zeldzaame. Op het plattegrondforum staan ook veel hany locaties maar ik zag bijna geen zeldzaame voertuigen staan hier is ie dan: Klik Hier Voor Voeruigen Map Bewerkt: 22 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 heb nog een handy map gevonden op internet met alle voertuigen erop die je kan vinden en de zeldzaame. Op het plattegrondforum staan ook veel hany locaties maar ik zag bijna geen zeldzaame voertuigen staan hier is ie dan:Klik Hier Voor Voeruigen Map nice hij is wel duidelijker dat voertuig plattegronden die ik hier op de forum heb gezien alleen bij mij verkleint de map zich en kan nu nog nix van de map zien <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 nice hij is wel duidelijker dat voertuig plattegronden die ik hier op de forum heb gezien alleen bij mij verkleint de map zich en kan nu nog nix van de map zien <_< Als je met de muis op de map staat moet er als het goed is automatisch rechtsonder op het plaatje een icoontje komen waarmee je hem kan vergroten Handige map trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 nice hij is wel duidelijker dat voertuig plattegronden die ik hier op de forum heb gezien alleen bij mij verkleint de map zich en kan nu nog nix van de map zien <_< Als je met de muis op de map staat moet er als het goed is automatisch rechtsonder op het plaatje een icoontje komen waarmee je hem kan vergroten Handige map trouwens. bedankt BMW voor de tip zeer handige map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 staan er een beetje zeldzamen auto's en dingen op?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Mooi kaart hoor Ook erg handig is dat er staat waneer die voertuigen er staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Heb ik deze kaart niet eerder ergens gezien? Volgens mij staat hij al ergens in een topic. (als dat niet zo is, sorry dan.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 het is een super handige kaart ga hem gelijk uitprinten of opslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Heb ik deze kaart niet eerder ergens gezien? Volgens mij staat hij al ergens in een topic. (als dat niet zo is, sorry dan.) Hij lijkt op de easter egg map, gemaakt door dezelfde persoon zo te zien aan de icoontjes enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.