Jump to content

Clip in Imageready

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil een clip openen met image ready maar het is niet het goede formaat, zou je misschien iets kunnen veranderen waardoor je het wel kunt openen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Ik wil een clip openen met image ready maar het is niet het goede formaat, zou je misschien iets kunnen veranderen waardoor je het wel kunt openen?

Alvast bedankt.

Het moet Quick Time Bestand zijn...

Geplaatst:

Als ik nu zo'n clip open, kies ik een fragment uit wat ik wil hebben dan druk ik ok, en dan is dat filmpje gewoon zwart, en als je bij het animation schermpje kijkt zie je maar 1 frame. Daar onder staat -266 sec ofzo. Terwijl hij de meeste films/clips toch wel alle frames laat zien. Weet iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Op jouw vraag Little Mister heb ik helaas geen antwoord..

Maar ik heb zelf wel een vraag..kan iemand mij een paar links geven naar mooie brushes?En uitleggen hoe ik mooi kan brushen...want het wil totaal niet lukken :(

Bvd 8)

:cya:

PS: ik heb wel op Deviantart.com gekeken maar ik kon nix vinden..

Bewerkt: door Bassie_94
Geplaatst:
Op jouw vraag Little Mister heb ik helaas geen antwoord..

Maar ik heb zelf wel een vraag..kan iemand mij een paar links geven naar mooie brushes?En uitleggen hoe ik mooi kan brushen...want het wil totaal niet lukken :(

Bvd 8)

:cya:

PS: ik heb wel op Deviantart.com gekeken maar ik kon nix vinden..

Hier heb je wel wat aan voor brushes. Klik.

Hoe je mooi kan brushen dat gaat meer vanzelf..

Zorg gewoon dat je goeie combinaties gebruikt en niet te verschillend qua brushes.

Je kunt donker gaan brushen of heel licht, het ligt er meer aan wat jij wilt.

Neem de tijd als je gaat brushen dat doe ik ook altijd. En kies ze goed uit en kijk of ze een beetje bij elkaar passen, als je ze naast elkaar doet (Als je je signature aan het brushen bent.

Verder moet je even in het Adobe Tutorial List kijken.

Daar kun je wel tuts vinden hoe je een signature moet maken, en het brush werk wat er gedaan wordt. Je leert er wel veel van succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...