kortman_8 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Ik heb een heel raar probleem met Photoshop 7.0 Als ik wil brushen met bijv. rood krijg ik inplaats van rood grijs. Nu zal je zeggen dan druk je toch gewoon op CTRL+U, Maar dat doet het ook al niet. Wie wil me helpen. Greetz, Kortman_8 Bewerkt: 22 september 2005 door kortman_8 Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Waar je kleuren selecteert staan 2 vakjes..die achteraan moet je dubbelklikken en dan moet je wit maken..ik denk dat het daar zit (fout?zeg het) Reageren
kortman_8 Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Waar je kleuren selecteert staan 2 vakjes..die achteraan moet je dubbelklikken en dan moet je wit maken..ik denk dat het daar zit(fout?zeg het) Bendankt voor je hulp. Maar er verandert niks. Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Waar je kleuren selecteert staan 2 vakjes..die achteraan moet je dubbelklikken en dan moet je wit maken..ik denk dat het daar zit(fout?zeg het) Bendankt voor je hulp. Maar er verandert niks. Ga een naar New en zet color mode op RGB waarschijnlijk staat die van jou op grayscale. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Thanx .Levi. dat was het probleem. [.Levi.: Geen probleem maat!] Bewerkt: 22 september 2005 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.