~> GizmO <~ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Verplaats van verkeerd topic naar goed topic Citaat hier mijn resultaat met wat andere tut door elkaar gemixt ehh maar ik heb een probleem (ook met photoshop/imageready) ik wil *D!T* bestand opslaan als een .gif bestand maar ik kan hem alleen maar opslaan als .jpg of .html Kan iemand me helpen ... Greetz ~> GizmO <~ Iemand ?? Helpp Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ~> GizmO <~ zei: Verplaats van verkeerd topic naar goed topic Citaat hier mijn resultaat met wat andere tut door elkaar gemixt ehh maar ik heb een probleem (ook met photoshop/imageready) ik wil *D!T* bestand opslaan als een .gif bestand maar ik kan hem alleen maar opslaan als .jpg of .html Kan iemand me helpen ... Greetz ~> GizmO <~ Iemand ?? Helpp Probeer eens, Save Optimized As... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Dat doe ik ... maar dan geeftie alleen .JPG en .html aan dat ik die kan kiezen kan jij heb dan wel als .gif opslaan? Greetz ~> GizmO <~ Reageren
Synchro Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) ~> GizmO <~ zei: Dat doe ik ... maar dan geeftie alleen .JPG en .html aan dat ik die kan kiezen kan jij heb dan wel als .gif opslaan? Greetz ~> GizmO <~ Gebruik je Image Ready of Adobe Photoshop? Er zit een verschil tussen.. Bewerkt: 25 september 2005 door Synchro Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) @ Gizmo Dat probleem heb ik ook gehad..heel raar.. Maar door Bjorn13 is het mij nu gelukt Handleiding 1.eerst als het een Png of jpeg, of iets anders is gaan je naar fotoshop eenmaal daaraan gekomen,dan ga je naar (save as) dan kies je GIF. 2.dan sla je het plaatje op! 3.dat gedaan dan close je het plaatje! (niet photoshop) 4.dan open je het plaatje wat je opgeslagen had in photoshop. 5.dan doe je= kijk hier even op plaatje) van indexeerde kleuren naar RGB kleure.. 6.dan ben je klaar!!!!!!!!! (Nog bedankt Bjorn) En ik heb zelf ook nog een vraag Ik heb nu Photoshop 7.0 Kan ik daar alle tuts mee uitvoeren? Bvd Bewerkt: 25 september 2005 door Bassie_94 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) ~> GizmO <~ zei: Verplaats van verkeerd topic naar goed topic Citaat hier mijn resultaat met wat andere tut door elkaar gemixt ehh maar ik heb een probleem (ook met photoshop/imageready) ik wil *D!T* bestand opslaan als een .gif bestand maar ik kan hem alleen maar opslaan als .jpg of .html Kan iemand me helpen ... Greetz ~> GizmO <~ Iemand ?? Helpp Citaat @ GizmoDat probleem heb ik ook gehad..heel raar.. Maar door Bjorn13 is het mij nu gelukt Handleiding 1.eerst als het een Png of jpeg, of iets anders is gaan je naar fotoshop eenmaal daaraan gekomen,dan ga je naar (save as) dan kies je GIF. 2.dan sla je het plaatje op! 3.dat gedaan dan close je het plaatje! (niet photoshop) 4.dan open je het plaatje wat je opgeslagen had in photoshop. 5.dan doe je= kijk hier even op plaatje) van indexeerde kleuren naar RGB kleure.. 6.dan ben je klaar!!!!!!!!! (Nog bedankt Bjorn) En ik heb zelf ook nog een vraag Ik heb nu Photoshop 7.0 Kan ik daar alle tuts mee uitvoeren? Bvd @ Bassie_94 Het is me gelukt Than-Q en volgens mij zijn alle tuts hier voor 7.0 en hoger maar weet ik niet 100% zeker by the way hier was ik mee bezig ... en is nu gelukt zoals je kan zien Greetz ~> GizmO <~ Bewerkt: 26 september 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.