azert Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 lukt bij jullie die code van Ladies Love CJ? :blink: bij mij lukt die niet. als die kan,kunnen jullie die dan geven alvast bedankt!!!! :lolsign: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 bij mij lukt die cheat het ook niet <_< niet alle cheats doen het maar staan wel op de site <_< Reageren
gtadude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 sommige cheats doen et niet geen iedee waardoor :huh: :huh: Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 oneidige leven doet het ook niet zo zijn er nog een paar die het niet doen zoals verander personage. Waarom staan ze op de site?? Reageren
Esther Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 nee bij mij deed ie het ook niet Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 bij mij deed de cheat van oneindig gezondheid het wel down x right left right r1 right down up triangle dat is het code Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ja bij mij doet die cheat het ook gewoon hoor. Wel vreemd dat dat bij anderen dan niet zo is Greetz Pietje // Reageren
mrtuning Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 bij mij deed de cheat van oneindig gezondheid het wel down x right left right r1 right down up triangle dat is het code bij mij deet deze ook ik kijk wel ff of die ledies love cj doet dan hoor je het wel Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 als die codes niet zouden werken dan zou iemand dat wel gemerkt hebben en dat van die site afgehaalt hebben Reageren
Little Mister Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 bij mij deed de cheat van oneindig gezondheid het wel down x right left right r1 right down up triangle dat is het code Errrm... Je reageerd op een heel oud topic en toen kwamen er ook allemaal neppe cheats zoals de oneindige gezondheid cheat. Die cheat kwam later dan toen. Reageren
Fireman Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 bij mij deed de cheat van oneindig gezondheid het wel down x right left right r1 right down up triangle dat is het code Errrm... Je reageerd op een heel oud topic en toen kwamen er ook allemaal neppe cheats zoals de oneindige gezondheid cheat. Die cheat kwam later dan toen. Maar die cheats die het niet doen staan volgens mij nog steeds op de site of niet? Reageren
Little Mister Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ja sommige nog steeds wel geloof ik. Zoals die code dat je van skin veranderd ik weet niet of die al veranderd is.. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Waar jij het waarschijnlijk over hebt is de code "helloladies" zover ik me herinner in ieder geval. Verder heb ik sommige cheats die niet werken maar bij mij werken de belangrijkste het wel. Waarschijnlijk dat er bij de verschillende versies (PC,PS2 en XBOX) ook andere codes zijn (denk hierbij niet aan de toetsecombinatie want die is zoiezo verschillend). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.