Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Hoe krijg ik weer een nieuwe photoshop mijne is verlopen Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Niet meer. Trial is éénmalig. Kopen is de enige oplossing €700! Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 geen zin om 28 pagina's door te lezen. hoe maak je letters met een rand er om zoals in mijn sig? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Hoe hebben veel mensen dan nog steeds Photoshop, zoals FRoop enzo, die blijven maar sigs maken Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 geen zin om 28 pagina's door te lezen.hoe maak je letters met een rand er om zoals in mijn sig? Blending Options ->Stroke @Big Bear: Stuur ze een PM Of voeg ze toe op MSN en vraag ze het.. Reageren
Achille Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Hoe krijg ik weer een nieuwe photoshopmijne is verlopen Ik weet wel iets ik zeg het wel op msn.. en anders eraf gooien en weer opnieuw downloaden.. Reageren
Silverwing Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Een Trial versie kan je niet opnieuw downloaden, je zult hem maar moeten kopen. Naarschijnd als je je PC Format kan je terug opnieuw de Trial downloaden, er zijn natuurlijk andere manieren maar dat is niet toegestaan. Reageren
Gino Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Hoe krijg ik weer een nieuwe photoshopmijne is verlopen Ik weet wel iets ik zeg het wel op msn.. en anders eraf gooien en weer opnieuw downloaden.. Voeg me toe op msn ik kan je eraan helpen Ik heb hem ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.