Jump to content

Met feiten tevreden?


Swiggers

Wat moet allemaal in IV  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat er tot nu toe aan feiten is, ben je daar al een beetje tevreden mee?

    • Nee, er moet nog veel meer nieuwe dingen in komen.
      29
    • Het is prima zo, ik had minder nieuwe dingen verwacht.
      15
    • Ik heb nu nog geen mening, pas als het spel zelf uit is.
      19
    • Van mij hoeft er niet meer in, ik ben zo wel tevreden
      7


Recommended Posts

Ik wou graag weten wat jullie er van vonden, over de feiten wie tot nu toe bekend zijn.

Denk jij dat er nog iets nieuws inzit?

Post het hier onder

Swiggers ^_^

Ik vind zelf dat er nog meer dingen in moet komen.

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

R* wil maar 30% bekend maken ^_^

Dat is echt balen he? Waarom maar 30 % xD

Nou als je ziet hoeveel -nieuwe- feiten er nu al zijn... Als dit pas ongeveer 30% is dan staat ons op de dag van release nog veel te wachten :Y

Maar ik heb gestemt op dat ik er wel blij mee bent, en van mij hoeven ze niet veel meer weg te geven omdat ik het liever gewoon zelf uitzoek. Maar screenshots en previews wel _O_

Little Jacob :cya:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

R* wil maar 30% bekend maken ^_^

Dat is echt balen he? Waarom maar 30 % xD

Omdat ze ons willen verassen ^_^ Bij SA gaven ze teveel informatie waardoor niemand nog verrast werd tijdens het spelen

Bewerkt: door philip14
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind al zot wat tot nu toe bekend gemaakt is, met granaten uit je auto gooien, met shotguns uit je raam schieten, bellen, emailen :puh: en nog zoveel andere dingen. en als al deze feiten maar 30 procent van al de nieuwigheden zijn dan wordt gta 4 kunst.

de andere 70 procent zoek ik liever zef uit.

emilio :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkent allemaal mooi wat Rockstar North voorschotelt met filmpjes & foto,s maar dat wil helemaal niets zeggen.

Het gaat puur om de gameplay en als die faalt is de hele Grand Theft Auto IV klote .

Bijvoorbeeld weten wij helemaal niet hoe de voertuigen zich gaan gedragen wat in vorige GTA reeks voor mij niks voorstelde.

Het bochten maken / computergestuurde voertuigen met was in de vorige reeks toch bar slecht en stel voor dat in de nieuwe GTA daar weinig is in veranderd dan heb je naar mijn mening een slechte game.

Met die voertuigen moet zeker een heleboel veranderen anders word het niets.

Mijn mening .

Bewerkt: door abruzzese
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu nog geen mening, pas als het spel zelf uit is.

Ik kan moeilijk een spel beoordelen op een paar feitjes die ze hebben gegeven. Zelfs met de screens en trailers kan ik geen beoordeling geven. Gewoon wachten tot spel uit is en spelen dan weet je pas echt hoe het spel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk: multiple gok-vragen, daar ben ik goed in ^_^

C. "Ik heb nu nog geen mening, pas als het spel zelf uit is."

Tegen de tijd dat er eindelijk een PC versie wordt gemaakt (ik hoop nog steeds...) is toch alles al bekend van de 360/PS3 versie, dus of de feiten nu of straks komen maakt mij echt niks uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkent allemaal mooi wat Rockstar North voorschotelt met filmpjes & foto,s maar dat wil helemaal niets zeggen.

Het gaat puur om de gameplay en als die faalt is de hele Grand Theft Auto IV klote

<-- Gta iv klote? Nah! :schater: .

Bijvoorbeeld weten wij helemaal niet hoe de voertuigen zich gaan gedragen wat in vorige GTA reeks voor mij niks voorstelde.

Het bochten maken / computergestuurde voertuigen met was in de vorige reeks toch bar slecht en stel voor dat in de nieuwe GTA daar weinig is in veranderd dan heb je naar mijn mening een slechte game.

Met die voertuigen moet zeker een heleboel veranderen anders word het niets.

Mijn mening .

Ja klopt, we weten niet hoe de gameplay is maar R* zal het wel goed regelen. We weten al wel wat feiten en we hebben mooie plaatsjes en trailers dus nou alleen nog afwachten... Maar ik verwacht niet dat R* de gameplay bagger maakt... :dans:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...