Little Mister Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Hey, Ik heb nu dit. Van dat lijntje om de sig heen en links bovenin dat icoontje. Ik vind dit nogal irritant, weet iemand hoe je dit weg moet halen. Het lukte mij eerst wel dat weghalen, maar nu weet ik niet meer hoe het moet. Alvast bedankt. Plaatje is te groot... En weet niet hoe ik dat kan kleiner maken met Paint? Bewerkt: 14 oktober 2005 door Little Mister Reageren
Arjen Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Plaatje is te groot... En weet niet hoe ik dat kan kleiner maken met Paint? Photoshop.. Edit - Image Size en dan verkleinen tot max. 640x480. (Als je alleen 640 invoert, past hij het automatisch aan) Reageren
Little Mister Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Maar het plaatje als je dat opslaat zie je dat niet meer. Alleen tijdens het maken, dus daarvoor heb ik PrintScreen gedaan. En dan met paint maar als ik dan zo selecteer bij paint zie je dat wat ik wil hebben. Maar dan eromheen is nog steeds wit. Dus zo word het nog niet kleiner. Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Open paint, ga naar afbeelding -> Uitrekken/hellen. En je kan het aanpassen naar jouw lengte, het is wel in %. Dus je moet even schatten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.