Jump to content

HD Gaar of toch niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Sinds een korte tijd doet mijn computer raar. Als ik er namelijk een tijdje achter zit dan gaat op een gegeven moment de HD tikken op een rare manier en na een tijdje krijg ik een fout van Windows met een hele lap text (soort van BSOD). Dan kan ik mijn PC weer opnieuw opstarten maar dat doet hij heel erg sloom. Als ik in Windows ben doet hij na het opstarten van Windows Live Messenger (dat overigen ook heel sloom gaat) weer snel. Kan iemand mij helpen?

BVD ^_^.

Geplaatst:

Heb je geprobeerd te defragmenteren? Misschien is Windows zelf gaar, en wilt hij bestanden zoeken die er niet zijn, dat geeft ook een irritant gedoe.

En je kunt teveel programma's hebben die meestarten met de computer. Die moet je uitschakelen, want dan gaat het opstarten veel sneller, met minder hardeschijflawaai.

Geplaatst: (bewerkt)

Het defragmenteren zal ik eens proberen, alhoewel het me niet lijkt te helpen want ik installeer Windows om het half jaar opnieuw. En ik hou Windows altijd zo slank mogelijk, ik heb meestal maar 3 programma's die met Windows opstarten. Ik start ook alleen de nodige services op. En ik denk dat jij het verkeerd opvat, mijn HD is echt van het padje af. Volgens mij is het motortje kapot maar het kan ook iets anders zijn.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...