Jump to content

Geheime radio zender

STASKO

Recommended Posts

ik heb wel eens wat gehoord over een geheime radiozender in SA aleen geloof ik er niet zo in, maar ik kwam laatst een reclamebord tegen met de tekst Dopealicions fm erop! nou weet ik niet wat ik hierbij moet denken, mischien gewoon een reclamebord voor de speelwereld of een aanwijzing? Wie weet, maar ik dacht van laat ik er toch maar wat aandacht aan geven en heb even op het net gekeken, aleen heb ik niets kunnen vinden. Mischien dat julie hier iets aan hebben.

Trouwens hier de locatie beschreven: je ziet op de pic van die pilaren op de achtergrond dat is in east los santos, ( je ziet ook de easter egg van True crime hangen rechts)daar loopt ook een treinweg langs, nou over die treinweg loopt een brug en daar hangt ook naast de brug het reclamebord.

gta-san-andreas-p.jpg

:lol: :o ;):D :lol: :rolleyes: B) <_< :( :angry:

(ik weet niet of dit al bekend was, maar bij deze,,,,)

Delen op andere websites

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bobbiescie

8

• Tha Real G.

6

• Friend of Zweed

3

• STASKO

3

ik heb wel eens wat gehoord over een geheime radiozender in SA aleen geloof ik er niet zo in, maar ik kwam laatst een reclamebord tegen met de tekst Dopealicions fm erop! nou weet ik niet wat ik hierbij moet denken, mischien gewoon een reclamebord voor de speelwereld of een aanwijzing? Wie weet, maar ik dacht van laat ik er toch maar wat aandacht aan geven en heb even op het net gekeken, aleen heb ik niets kunnen vinden. Mischien dat julie hier iets aan hebben.

Trouwens hier de locatie beschreven: je ziet op de pic van die pilaren op de achtergrond dat is in east los santos, ( je ziet ook de easter egg van True crime hangen rechts)daar loopt ook een treinweg langs, nou over die treinweg loopt een brug en daar hangt ook naast de brug het reclamebord.

]

:lol: :o ;):D :lol: :rolleyes: B) <_< :( :angry:

Ik hep er nog nooit van gehoord.

En als het een geheime zender is.

Hoe moet je die dan ontdekken zeg maar.

En als ie er is.. Hoop ik wel dat er van alles wordt gesproken over die Killerz en dinge

Delen op andere websites

]

:lol:  :o  ;)  :D  :lol:  :rolleyes:  B)  <_<  :(  :angry:

Ik hep er nog nooit van gehoord.

En als het een geheime zender is.

Hoe moet je die dan ontdekken zeg maar.

En als ie er is.. Hoop ik wel dat er van alles wordt gesproken over die Killerz en dinge

mischien kan je hem bij the big ear ontvangen (staat grote schotel)

neej ik denk dat het gewoon een grapje van R* was

dus het is lijkt me sterk dat het fake is

Delen op andere websites

klopt niks van, hoe zou je dat dan in vredesnaam voor elkaar moeten krijgen??

anders zou je die zender zo vinden met de sa radio voor de pc die heb ik en er staat geen radio als deze

Delen op andere websites

hier is geen spraken van een geheime zender....zoals ganton al aangeeft...anders zou dat naar voren moeten komen via de SA radio....het zou kunnen...dat R* dat erin heeft gedaan voor verwijzingen....of misschien hadden ze die radio op het laatste moment geschrapt....met R* weet je nooit

Delen op andere websites

hier is geen spraken van een geheime zender....zoals ganton al aangeeft...anders zou dat naar voren moeten komen via de SA radio....het zou kunnen...dat R* dat erin heeft gedaan voor verwijzingen....of misschien hadden ze die radio op het laatste moment geschrapt....met R* weet je nooit

Tja , die s*kkels schrappen meer dan dat ze maken , best irritant :angry: <_<

Delen op andere websites

Misschien moet je een ander forum zoeken als je R* sukkels vind...

Maar ik ga ervanuit dat je het niet echt negatief bedoelde :puh:

Ze weten in elk geval de gamers steeds weer te vermaken :)

Lazlow

Delen op andere websites

heb bord ook gezien maar er staat onder dat een zender gaat veranderen van naam

dat Master Sounds veranderd in **Rise fm** (bekend uit gta 3) :lol:

En wat houd dat in??

dat het een easter egg is??

Bewerkt: door STASKO
Delen op andere websites

heb bord ook gezien maar er staat onder dat een zender gaat veranderen van naam

dat Master Sounds veranderd in **Rise fm** (bekend uit gta 3) :lol:

En wat houd dat in??

dat het een easter egg is??

kan goed zijn

of weer een verwijzing naar gta 3

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...