STASKO Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik heb wel eens wat gehoord over een geheime radiozender in SA aleen geloof ik er niet zo in, maar ik kwam laatst een reclamebord tegen met de tekst Dopealicions fm erop! nou weet ik niet wat ik hierbij moet denken, mischien gewoon een reclamebord voor de speelwereld of een aanwijzing? Wie weet, maar ik dacht van laat ik er toch maar wat aandacht aan geven en heb even op het net gekeken, aleen heb ik niets kunnen vinden. Mischien dat julie hier iets aan hebben. Trouwens hier de locatie beschreven: je ziet op de pic van die pilaren op de achtergrond dat is in east los santos, ( je ziet ook de easter egg van True crime hangen rechts)daar loopt ook een treinweg langs, nou over die treinweg loopt een brug en daar hangt ook naast de brug het reclamebord. :lol: :o :lol: :rolleyes: B) <_< :angry: (ik weet niet of dit al bekend was, maar bij deze,,,,) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik heb wel eens wat gehoord over een geheime radiozender in SA aleen geloof ik er niet zo in, maar ik kwam laatst een reclamebord tegen met de tekst Dopealicions fm erop! nou weet ik niet wat ik hierbij moet denken, mischien gewoon een reclamebord voor de speelwereld of een aanwijzing? Wie weet, maar ik dacht van laat ik er toch maar wat aandacht aan geven en heb even op het net gekeken, aleen heb ik niets kunnen vinden. Mischien dat julie hier iets aan hebben.Trouwens hier de locatie beschreven: je ziet op de pic van die pilaren op de achtergrond dat is in east los santos, ( je ziet ook de easter egg van True crime hangen rechts)daar loopt ook een treinweg langs, nou over die treinweg loopt een brug en daar hangt ook naast de brug het reclamebord. ] :lol: :o :lol: :rolleyes: B) <_< :angry: (ik weet niet of dit al bekend was, maar bij deze,,,,) Ik hep er nog nooit van gehoord. En als het een geheime zender is. Hoe moet je die dan ontdekken zeg maar. En als ie er is.. Hoop ik wel dat er van alles wordt gesproken over die Killerz en dinge Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik heb wel eens wat gehoord over een geheime radiozender in SA aleen geloof ik er niet zo in, maar ik kwam laatst een reclamebord tegen met de tekst Dopealicions fm erop! nou weet ik niet wat ik hierbij moet denken, mischien gewoon een reclamebord voor de speelwereld of een aanwijzing? Wie weet, maar ik dacht van laat ik er toch maar wat aandacht aan geven en heb even op het net gekeken, aleen heb ik niets kunnen vinden. Mischien dat julie hier iets aan hebben.Trouwens hier de locatie beschreven: je ziet op de pic van die pilaren op de achtergrond dat is in east los santos, ( je ziet ook de easter egg van True crime hangen rechts)daar loopt ook een treinweg langs, nou over die treinweg loopt een brug en daar hangt ook naast de brug het reclamebord. ] :lol: :o :lol: :rolleyes: B) <_< :angry: (ik weet niet of dit al bekend was, maar bij deze,,,,) Ik hep er nog nooit van gehoord. En als het een geheime zender is. Hoe moet je die dan ontdekken zeg maar. En als ie er is.. Hoop ik wel dat er van alles wordt gesproken over die Killerz en dinge mischien kan je hem bij the big ear ontvangen (staat grote schotel) neej ik denk dat het gewoon een grapje van R* was dus het is lijkt me sterk dat het fake is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 het zou leuk zijn mare jah, hoe wou je dat ooit hebben, geheim radio station, mischien geheime plek, mischien heeft het met de volgende gta te maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 klopt niks van, hoe zou je dat dan in vredesnaam voor elkaar moeten krijgen?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 klopt niks van, hoe zou je dat dan in vredesnaam voor elkaar moeten krijgen?? anders zou je die zender zo vinden met de sa radio voor de pc die heb ik en er staat geen radio als deze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik zeg ook niet dat hij er hoeft te zijn, maar mischien is het wel een verwijzing naar een volgende gta, wat al aangegeven werd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 hier is geen spraken van een geheime zender....zoals ganton al aangeeft...anders zou dat naar voren moeten komen via de SA radio....het zou kunnen...dat R* dat erin heeft gedaan voor verwijzingen....of misschien hadden ze die radio op het laatste moment geschrapt....met R* weet je nooit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 hier is geen spraken van een geheime zender....zoals ganton al aangeeft...anders zou dat naar voren moeten komen via de SA radio....het zou kunnen...dat R* dat erin heeft gedaan voor verwijzingen....of misschien hadden ze die radio op het laatste moment geschrapt....met R* weet je nooit Tja , die s*kkels schrappen meer dan dat ze maken , best irritant :angry: <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Misschien moet je een ander forum zoeken als je R* sukkels vind... Maar ik ga ervanuit dat je het niet echt negatief bedoelde Ze weten in elk geval de gamers steeds weer te vermaken Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 heb bord ook gezien maar er staat onder dat een zender gaat veranderen van naam dat Master Sounds veranderd in **Rise fm** (bekend uit gta 3) :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) heb bord ook gezien maar er staat onder dat een zender gaat veranderen van naamdat Master Sounds veranderd in **Rise fm** (bekend uit gta 3) :lol: En wat houd dat in?? dat het een easter egg is?? Bewerkt: 23 januari 2005 door STASKO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Misschien is het wel de vreemde radiozender die in de gym in Los Santos wordt gedraait... Daar is overigens een topic voor. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 heb bord ook gezien maar er staat onder dat een zender gaat veranderen van naamdat Master Sounds veranderd in **Rise fm** (bekend uit gta 3) :lol: En wat houd dat in?? dat het een easter egg is?? kan goed zijn of weer een verwijzing naar gta 3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Er moet een audio bestand te vinden zijn. Volgens mij bestaat dat radio station niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts