easter aegs zijn cool Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 heb bord ook gezien maar er staat onder dat een zender gaat veranderen van naamdat Master Sounds veranderd in **Rise fm** (bekend uit gta 3) :lol: jah heb gta drie ook lueke sender maar waarom zou je een gehieme radio zender plaatsen. maaar op welke plek moet je hem dan ontvange als je hem niet gewoon ken ontvangen . meschien is het een easter egg radio . :lol: :lol: zou luek zijn
KingOfTheHill Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 maar volgnens mij flikt the big ear nix! ben er al meerdere keren bij in de buurt geweest op verschilende momenten van de dag mer ongeveer alle radiostations... er gebeurt niets! geen aliens...... geen verborgen radiostations.....
loempiaman Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ja, op de site van r* stond ook dat mensen er rare dingen over de radio gehoord hebben, maar ik heb zelf ook niks gehoord. en in de gym's word gewoon muziek van de radio gedraait. <_<
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ja normaal bestaat die niet of moet erens op een andere website staan van dat bestand zet het er bijn en voila ge hebt de nieuwe radio zender
Daan Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Het slaat nergens op dat Rockstar de moeite gaat doen om rechten aan te vragen voor muziek terwijl ze het verborgen houden.
Bobbiescie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 denk nou eens na, denken jullie nu echt dat R* een hele radiozender (wat veel geld, tijd en moeite kost) maakt voor mensen die toevallig met de goede radiozender in de goede omgeving rijden waar ze de zender kunnen ontvangen?? lijkt me niet echt slim! :lol:
stefanow Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Ik zie op dat plaatje ook de schaduw (of zo iets) van een hidden package ik weet niet of het er zelf in is gezet maar het viel me heel erg op
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 De enige gehijme radiozender die ik kan is dat politie kanaal [EDIT door Lantyz: Dubbelpost verwijderd. Één keer op 'OK' klikken is genoeg. ]
Bobbiescie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 't is gewoon onzin... Mensen die aandacht willen <_<
skater Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ja je hebt gelijk het kost veels te veel geld en moeite om dat te maken zoals iemand anders al eerder zij
Bobbiescie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ja je hebt gelijk het kost veels te veel geld en moeite om dat te maken zoals iemand anders al eerder z'ei' Ik dus Eindelijk iemand die 't met mij eens is! :lol: Enne, @ skater, zij schrijf je met 'ei'
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ik zeg ook niet dat hij er hoeft te zijn, maar mischien is het wel een verwijzing naar een volgende gta, wat al aangegeven werd. In GTA3 hing ook een bord van een radio zender die er niet inzat en ook niet in vice city of San Andreas... Mischien gewoon een beetje opvulling??
Friend of Zweed Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Halloooo... , ik wou graag zeggen dat ik het volkomen met Mr kookie eens ben... ja, rockstar denkt aan alles. het is echt vet cool, ja dat is HET
Bobbiescie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Halloooo... , ik wou graag zeggen dat ik het volkomen met Mr kookie eens ben... ja, rockstar denkt aan alles. het is echt vet cool, ja dat is HET Wat is vet cool en waar zegt mr Kookie dat?? <_<
Ewoud Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Beste, Er is zeker weten geen extra geheime zender. Dit omdat de makers hier geen geld en tijd in gaan stoppen. Er zitten kleine grapjes in het spel ,maar om zoiets te doen dat kost gewoon te veel. Ik denk dat het laatste woord hier wel over gezegd is. Zipper Bewerkt: 21 februari 2005 door ewoud
Recommended Posts