Jump to content

AceHTML + Apache

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik heb AceHTML gedownload. En ik kan dus nu gewoon HTML maken. Maar ik zag dat je met AceHTML ook een PHP bestand aankunt maken.Dus mijn vraag kan dat ook echt in AceHTML. Nu had ik ergens gelezen dat je eerst een webserver moet hebben? Dus ik download apache. Maar ik pak het uit en dan, zie ik alleen bestandjes geen install dus. Hoe krijg ik Apache op mijn computer geinstalleerd? En als ik dan een PHP bestand heb gemaakt. En ik zet Apache aan zie ik dan dat bestand in mn internet browser of hoe werkt dat? En ten slot als ik Apache aan heb kan ik dan nog wel gewoon internetten?

Grtz,

GtaSlave

Geplaatst: (bewerkt)

Voor een webserver gebruik je beter WampServer deze heeft Apache, PHP en MySQL bij elkaar en installeert (en verwijdert als je WampServer verwijdert) deze apps voor je. Dus dat is vele simpeler en gebruiksvriendelijker.

WampServer site (frans, originele site)

WampServer site (engels)

Ik heb even de vertaal link erbij gezet want in Nederland begrijpen jullie geen bal van Frans dacht ik? Teminste degene waar ik die site al aan gaf toch :puh:

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...