The Mafia Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Als ik een pop-out sig wil maken heb ik geen kleur weet iemand hoe ik wel weer kleur krijg ? Alvast Bedankt ! The Mafia Reageren
bjorn13 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Als ik een pop-out sig wil maken heb ik geen kleur weet iemand hoe ik wel weer kleur krijg ?Alvast Bedankt ! The Mafia Kun je er een screen van maken want zo begrijp ik er weing van! Kijk misschien eens als deze instelingen goed staan? Reageren
The Mafia Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Gewoon als ik een pop-out sig wil maken en ik voeg mijn render in is hij in het zwart-wit. The Mafia Reageren
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Image -> mode -> zet hem op rgb, jij hebt hem op grayscale. Reageren
The Mafia Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Hé bedankt Froop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.