toysoldier Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 hey! ik heb een heeeeel irritante bug ofzo met san andreas. ik heb hem al een paar keer opnieuw op gestart. maar dit helpt ook niet, als ik sa op start dan laad hij en en dan word het beeld heel schokkerig en dat komen mijn kleuren en het beeld er zo uit te zien : http://img227.imageshack.us/img227/2095/lelijjksu4.jpg de lucht is ook oerlelijk : dit is gewoon een kleur met een dikke streep erdoor met een andere kleur (dit moet een zonsondergang voorstellen) PLEASE help mij. want gister deed hij het nog normaal.. alvast bedankt Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Heb je misschien iets veranderd aan de instellingen? Het maakt nogal wat uit of je hem op 16 of 32 bits heb staan. Reageren
toysoldier Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Heb je misschien iets veranderd aan de instellingen? Het maakt nogal wat uit of je hem op 16 of 32 bits heb staan. nee maar hoe kan ik nou voor de zekerheid checken dat hij niet op die bits staat ? Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Dat staat bij de grafische instellingen, probeer anders ook eens het bestandje: Gta_set te verwijderen uit gta user files. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.