bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ey, Ik zag allerlei mensen met een sig of ava zonder achtergrond (dus dat je gewoon de forum achtergrond ziet) en ik dacht, dat wil ik ook. Nou heb ik gewoon een simpele ava gemaakt, achtergrond weggeknipt (ook de layer background verwijderd) en hem opgeslagen als .png maar het werkt niet. Weet iemand hoe dit komt, of ligt het aan de skin? Reageren
Froop Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik zie hem wel transparant. Gebruik je de caliskin? Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ja die gebruik ik, maar ik heb het denet ook even met de andere geprobeerd maar dat ging ook niet. Mischien komt het omdat ik IE gebruik maar vroeger zag ik ze wel altijd transparant. Dit heb ik trouwens ook met renders. Edit: jou ava zie ik wel transparant. Bewerkt: 7 december 2005 door bigG Reageren
Froop Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 PNG werkt bij IE niet goed, je ziet een beetje blauwe achtergrond. Doordat mijn ava gif is, zie je hem transparant. Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik heb hem ook een keertje als .gif opgeslagen maar toen was de achtergrond wit, nu als .png is hij grijs (dus niet blauw) Reageren
Froop Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Kun je eens een screen maken? O, en met blauw bedoelde ik een beetje lichtblauw. Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Hier heb ik een screen: Reageren
Achille Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Download FireFox dan zie je Transparant WEL Reageren
Froop Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik denk dat dat dan aan de skin ligt. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Als je hem als .GIF opslaat is hij voledig transparant ook zonder blauwe achtergrond! TEST Dit is wel slechte kwaliteit maar dat komt omdat ik het snel gedaan heb.. Maar als je graag heel goede kwaliteit wilt dan moet je maar wat prutsen met de gif setings van PS. Reageren
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik heb vanaf net ook FF dus het is al geen probleem meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.