Vincenzo Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik kan geen Strokes meer doen! Kan iemand me helpen? Reageren
Froop Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Druk je wel ctrl+a in voor je naar edit -> stroke gaat? Reageren
Vincenzo Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ja, die duk ik wel in. Ik kan ook op Stroke drukken, en op OK, zodat de Stroke in het plaatje zou moeten staan, maar hij komt niet in het plaatje Reageren
Froop Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Bij stroke kan je kiezen tussen "inside", "center en "outside". Heb je inside aangevinkt? Reageren
Vincenzo Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ja, die heb ik aangevinkt. Reageren
Froop Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik snap dan niet waar het probleem kan zitten. Kun je misschien een screen maken als je een stroke maakt? Misschien kan ik je dan iets beter helpen. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 OK, maar ik kom er net achter dat ik op een leeg veld wel een Stroke kan maken maar op een Creatie niet: Dit bedoel je toch? Reageren
Froop Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Zet de width eens op 1. Misschien lukt het dan. Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je kunt ook niet op een gesloten background een stroke zetten, maak eens eerst een nieuwe layer. Strokes horen namelijk altijd op een aparte layer. Edit: Oh blijkbaar wel. Ik zal het even onderzoeken. Edit: 2 Volgens mij weet ik het! Bij je layer pallet zie je lock staan, vink dat uit. En ik zie ergens ook en kruisje staan waar je het hebt aangevinkt, die kan ook wel uit. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Het is gelukt. Het lag aan de signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.