Big-Bear Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb een klein vraagje: Hoe vergroot ik een Render, zonder dat hij wazig word, en ik bedoel het voor Photoshop CS, want dan ken ik verder met men sig Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Zo. Ik hoop dat je dit bedoelde. Bewerkt: 2 januari 2006 door The Mafia Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nee, ik bedoel iets anders, ik heb een render en die zet ik in mijn sig, maar die render is veels te groot, nu wil ik hem wat groter of kleiner, hoe doe ik dat zonder dat hij wazig word etc.? Reageren
bigG Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Klik op je render layer en ga naar Image->Image size, daar kan je het verkleinen door middel van het aantal pixels in te voeren. Reageren
Froop Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Of druk met je render-layer geselecteerd op ctrl+t. Hou shift ingedrukt, en klik op een hoekpunt, (ingedrukt) Zo maak je hem groter en kleiner op de beste manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.