Mark B. Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 auto tunen in SF, en skydiven van hoge gebouwen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 The Strip ben ik altijd te vinden... Ik hou wel van een levende stad! heerlijk al die neon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 k zit het liefst overal het meest in las venturas (moet er nog missies doen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) ik kon nog ma pas in las venturas en da is de max vet cool daarom las venturas Bewerkt: 6 februari 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Meestal rond de dorpjes. En in de desert, Mount Chiliad. Af en toe ook in de steden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tombatselier Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 land: meestal op men flykerkhof en hoge gebieden zoals de gant bridge en MC en LV zee: meestal niet lucht: met men hydra een minuut loodrecht naar boven stijgen en dan skydiven en terechtkomen waar die tekst staat van no easter eggs (gant bridge) en dan afspringe en verzuipe :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.