-Matthijs- Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Sorry dat ik stoor in het onderwerp , maar even een probleempje tussendoor. Ik heb een sig gemaakt net voor een battle alleen kan ik hem niet meer als .jpg opslaan.. Wie kan mij helpen dit weer op te lossen? Alvast bedankt! Reageren
Upstream Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Sorry dat ik stoor in het onderwerp , maar even een probleempje tussendoor. Ik heb een sig gemaakt net voor een battle alleen kan ik hem niet meer als .jpg opslaan.. Wie kan mij helpen dit weer op te lossen? Alvast bedankt! Ik weet misschien waar dit aanligt: imageready: klik op "file/save optemize as" ipv "file/save" photoshop: klik op "image/mode" en klik dan "RGB color", doe vervolgens nog een keer "image/mode" en kies dan "8 Bits/Channel" Misschien is het 1 van deze twee problemen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Sorry dat ik stoor in het onderwerp , maar even een probleempje tussendoor. Ik heb een sig gemaakt net voor een battle alleen kan ik hem niet meer als .jpg opslaan.. Wie kan mij helpen dit weer op te lossen? Alvast bedankt! Ik weet misschien waar dit aanligt: imageready: klik op "file/save optemize as" ipv "file/save" photoshop: klik op "image/mode" en klik dan "RGB color", doe vervolgens nog een keer "image/mode" en kies dan "8 Bits/Channel" Misschien is het 1 van deze twee problemen. Hij doet het, hartstikke bedankt hé! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.