Daanoes Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb alle types behalve robery weet ook niet waarom maar die is geblokt iemand ervaring? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Heej, Ik denk dat Robbery beschikbaar word zodra je een robbery emipre van iemand anders overgenomen hebt. MvG, GTA-fan2 Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery. Reageren
GTA fan- Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery. Ik haat de sharks, ik heb 30 bussiness sites maar eerst had ik er 29 en de sharks 1 en toen ik die overnam kom ik niet meer van ze af als ik ze versla of dood ga dan komen ze meteen erna weer aan oow! en soms ook gewoon met hun auto, loop ik ergens *** wasted Reageren
klaasko Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery. dat zijn de bikers die een robbery hebben.sharks hebben juist weer de drugs bussiness Bewerkt: 8 februari 2008 door klaasko Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Je moet een high-roller veroveren, en als die er niet is gewoon wachten de gangs verbouwen het regelmatig ergens tot een andere of een hogere.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Je moet een high-roller veroveren, en als die er niet is gewoon wachten de gangs verbouwen het regelmatig ergens tot een andere of een hogere.. Het is alweer een tijdje terug dat hij antwoord kreeg, maar wat je zegt klopt niet helemaal. Ook al overval je een small-time, je kunt een High-Roller plaatsen daar. Het gaat niet om de grote, maar om wat je overneemt. Als je nog geen 'drugs' buildings kan plaatsen? Dan moet je een 'drugs' building overnemen. Je zult dan een note krijgen dat je ook 'drugs' buildings kan bouwen. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery. Ik haat de sharks, ik heb 30 bussiness sites maar eerst had ik er 29 en de sharks 1 en toen ik die overnam kom ik niet meer van ze af als ik ze versla of dood ga dan komen ze meteen erna weer aan oow! en soms ook gewoon met hun auto, loop ik ergens *** wasted Je moet dat beschermen een tijdje volhouden. ik weet dat het moeilijk is en erg irritant maar als je het lang genoeg volhoudt stoppen ze er vanzelf mee. ik bescherm m'n empire altijd met een minigun, hij is duur maar hij is VRESELIJK STERK!!!! je kan hem kopen bij de ammu-nation in de "vice point mall" voor $15000 en je krijgt 1000 kogels. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik ga er altijd gewoon heen in een Bullet Proof wagen met 3 Uzi ventjes die ze uit de auto schieten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.