Jump to content

Empire building: robbery

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

Ik denk dat Robbery beschikbaar word zodra je een robbery emipre van iemand anders overgenomen hebt.

MvG, GTA-fan2

• 2 weken later...
Geplaatst:
Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery.

Ik haat de sharks, ik heb 30 bussiness sites maar eerst had ik er 29 en de sharks 1 en toen ik die overnam kom ik niet meer van ze af als ik ze versla of dood ga dan komen ze meteen erna weer aan oow! en soms ook gewoon met hun auto, loop ik ergens *** wasted

Geplaatst: (bewerkt)
Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery.

dat zijn de bikers die een robbery hebben.sharks hebben juist weer de drugs bussiness

Bewerkt: door klaasko
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Je moet een high-roller veroveren, en als die er niet is gewoon wachten de gangs verbouwen het regelmatig ergens tot een andere of een hogere..

Geplaatst:
Je moet een high-roller veroveren, en als die er niet is gewoon wachten de gangs verbouwen het regelmatig ergens tot een andere of een hogere..

Het is alweer een tijdje terug dat hij antwoord kreeg, maar wat je zegt klopt niet helemaal. Ook al overval je een small-time, je kunt een High-Roller plaatsen daar. Het gaat niet om de grote, maar om wat je overneemt. Als je nog geen 'drugs' buildings kan plaatsen? Dan moet je een 'drugs' building overnemen. Je zult dan een note krijgen dat je ook 'drugs' buildings kan bouwen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik haat de sharks, ik heb 30 bussiness sites maar eerst had ik er 29 en de sharks 1 en toen ik die overnam kom ik niet meer van ze af als ik ze versla of dood ga dan komen ze meteen erna weer aan oow! en soms ook gewoon met hun auto, loop ik ergens *** wasted

Je moet dat beschermen een tijdje volhouden.

ik weet dat het moeilijk is en erg irritant maar als je het lang genoeg volhoudt stoppen ze er vanzelf mee.

ik bescherm m'n empire altijd met een minigun, hij is duur maar hij is VRESELIJK STERK!!!!

je kan hem kopen bij de ammu-nation in de "vice point mall" voor $15000 en je krijgt 1000 kogels.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...