Wazuup Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb drie vragen: Wat wordt bedoelt met ''brush wat in de rondte?'' Zijn .abr bestandjes alleen maar de vorm van je pen of brush? Op devianart, staan brush sets, bestaan die uit meerdere brushes? Want ik zie maar een afbeelding. Greetz Reageren
Froop Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Met brush wat in de rondte denk ik dat er bedoeld wordt dat je gewoon over je hele document moet brushen. Abr. bestanden zijn brushes. Als je bij deviantart een brush set wil downloaden, klik je op 'download to desktop'. Als je hem in je photoshop laadt, zie je dat hij meestal 5 of meer brushes heeft. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) -Afbeelding offline- Bewerkt: 6 februari 2006 door Wazuup Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Jij hebt dat rondje als brush zeker? Kijk hier kan je allemaal brushes downloaden: http://www.deviantart.com/ Hoe instaleer ik ze? 1. Ga naar Photoshop. 2. Als het goed is heb je rechts het schermpje van de brushes, zo niet druk op F5. 3. Klik dan op het kleine pijltje, klik dan op load brushes. 4. Dan krijg je een schermpje, zoek dan de map op waar je de brushes naartoe hebt gedownload, klik dan de brushes aan. ((.ABR) bestand) 5. Nou staan ze in Photoshop, ga dan weer naar je brush schermpje (F5) en dan zouden ze daar moeten staan. Bewerkt: 4 februari 2006 door -Matthijs- Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Oke, nu heb ik deze brush gedownload, en load brush gedaan in photoshop. Ik zie de brushes staan, maar hoe krijg ik nu dat vette effect zoals in dat voorbeeld? Bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Froop Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Je klikt op zo'n brush die je hebt geladen, en je klikt op je document. Dit herhaal je een tijdje, maar dan met een andere brush. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.