Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik vroeg me af of jullie nog steeds dagelijks GTA SA spelen. Reageren
ralf1 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 niet meer iedere dag, maar wel nog een paar dagen in de week. het is omdat ik het uigespeeld heb (alleen de verhaal lijn dan). maar anders zat ik er iedere dag op. Reageren
TubS Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 hmm tis nu al weer een dikke maand geleden ja, ik heb gewoon geen tijd wel jammer opzich aangezien ik nog niet ver ben Reageren
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 ik speel hem in het weekend en meestal s'' ochtens voor dat ik naar school moet ik heb net de missie breaking the bank at caligula's gedaan dus moet nog een paar missies om de verhaal lijn uit te spelen dus ik speel hem nog bijna elke dag Reageren
Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 hmm tis nu al weer een dikke maand geleden ja, ik heb gewoon geen tijdwel jammer opzich aangezien ik nog niet ver ben Heb je verhaallijn nog niet uitgespeeld? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel hem nu ook niet meer zo vaak, doodgewoon omdat ik op het moment geen tijd heb ervoor :blink: Eigenlijk alleen in het weekend nog.. Reageren
Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel hem eigenlijk ook niet veel meer, ik speel meer andere spellen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Niet meer iedere dag. Soms als ik hiero iets lees wat ik nog niet wist, denk ik Oh leuk. En dan ga weer even spelen om te kijken enzo. (easter-egg's) Laatste keer dat ik het gespeelt heb, is 3 weken geleden. Maar ik heb tog het verhaallijn uitgespeelt, dus moet ik alleen nog de 100% halen. Zit nu rond de 85% En zo nu en dan haal ik weer een procent erbij. Maar ik heb ook andere spellen die ik wil spelen, en ik zit ook vaak op het forum. Dus heb niet veel tijd meer, maar ik ga binnenkort weer spelen. (moet ook nog een spel maken, samen met Baffie. Druk-druk-druk...) Reageren
Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Spel maken :blink: Een flash spel of een Mod voor VC ofzo? Reageren
DJ Sage Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel het enkel op woensdag en in het weekend, dan alleen heb ik er tijd voor. Reageren
RTS Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Kheb hem net , dus elke dag. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 ik speel hem ook niet zoveel meer, ik heb de verhaallijn uitgespeeld, dus ik doe nu rustig aan,om de paar dagen ongeveer Reageren
Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Je kan wel zien dat de meeste die hem al vanaf het begin hebben het nu veel minder spelen. Misschien omdat het toch meer van hetzelfde is? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 nee de lol is er wel vanaf nu, tijd voor iets anders Reageren
Lennert Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel het meestal woensdag en in het weekend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.