Jump to content

Speel jij nog dagelijks GTA SA?

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Slimm

7

• TubS

1

• ralf1

1

• Vinewood

1

Ik speel het elke dag nog altijd tijd ervoor eigenlijk alleen dan als er proefwerkweken zijn dat speel ik zo middelmatig. Ik vin het niet saai geworden ben nu gewoon de hele sa aan het verkenne

Bewerkt: door ganton_gangster007
Delen op andere websites

ik ben weer aan het vice city-en gegaan, dus ik doe sa pas als ik vc 100% af heb...maar ik vindt het op een rare manier wel jammer dat de gta san andreas hype voorbij is.. :(

want het was echt een gezellige tijd, toen het spel nog net uit was, en iedereen er heel anthousiast over praatte tege elkaar, en elke 10 min. op het forum er wel weer een topic erover bij kwam...wel jammer dat de hype dus voorbij is...

Delen op andere websites

ik had hem gegocht toen hij uit kwam en hem hem een maandje geleden uit gespeelt..en toen k hem had uit gespeelt speelde k het nog 2 weekjes ofzo en nu nie meer echt..maar k vin het wel nog steeds leuk om andere op deze site te helpen om hem ook 100% uit te spelen.. :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...