Mr CJ Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Elke dag als ik de tv vrij heb, en zeker elke keer van 22.00 tot 24.00 (of iets langer :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Werk is een hele vervelende onderbreking van mijn gametijd. Dan nog moeder de vrouw en kluswerkzaamheden..... Maar anders staat ie aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik heb er ook niet zoveel tijd meer voor , alleen in het weekend. ( school ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel niet elke dag meer. Het is al een paar dagen geleden dat ik SA heb gespeeld. <_< Eigenlijk wel jammer ja, want ik heb er eigenlijk best wel veel zin in. :o , maar het komt er maar niet van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel hem alleen woensdag en in het weekend. In de week te veel te druk met die stome school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik heb hem een 2 maanden en ik speel er nog elke dag op :gtasign: :alien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Gta Ruled wel idd, maar ik krijg toch steeds minder "drang" om het te spelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik speel nog wel vaak maar zoals Slimm al zei; soms wordt het een beetje saai <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ik speel het elke dag nog altijd tijd ervoor eigenlijk alleen dan als er proefwerkweken zijn dat speel ik zo middelmatig. Ik vin het niet saai geworden ben nu gewoon de hele sa aan het verkenne Bewerkt: 22 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik ben weer aan het vice city-en gegaan, dus ik doe sa pas als ik vc 100% af heb...maar ik vindt het op een rare manier wel jammer dat de gta san andreas hype voorbij is.. want het was echt een gezellige tijd, toen het spel nog net uit was, en iedereen er heel anthousiast over praatte tege elkaar, en elke 10 min. op het forum er wel weer een topic erover bij kwam...wel jammer dat de hype dus voorbij is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik had hem gegocht toen hij uit kwam en hem hem een maandje geleden uit gespeelt..en toen k hem had uit gespeelt speelde k het nog 2 weekjes ofzo en nu nie meer echt..maar k vin het wel nog steeds leuk om andere op deze site te helpen om hem ook 100% uit te spelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 al vet lang niet gespeeld, gta vice city speelde ik langer maar gta sa vond ik leuker :huh: beetje vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 al vet lang niet gespeeld, gta vice city speelde ik langer maar gta sa vond ik leuker :huh: beetje vaag Dat had ik eigenlijk ook, maar ik vind dat politie uitlokken (mijn gta hobby) veel minder is geworden in SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik speel het nog elke dag ongeveer een uurtje. Maar ik speel het de laatste tijd alleen om een beetje screenshots te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 k speel het vaak in het weekend maar dan ook zo wat de hele dag. alleen zondag heb k nog altijd huiswerk te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.