jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ik speel het nog elke dag maar af en toe weet ik niet meer wat ik moet gaan doen als ik SA speel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) pff ik speel het nog elke dag als ik tijd heb al heb ik de storyline uitgespeelt :lol: . dit spel ooownd gewoon!!! :lol: Bewerkt: 24 januari 2005 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 als ik niet hoeft te werken zit op de forum en op gta sa en ikzit standaard elke avond wel ff op gta sa GTA sa is te verslavend ben nu voor de 2x op nieuw begonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik speel gta sa sinds de laatste 2 weken helemaal niet meer, dit in verband met de proefwerkweek en dat gaat natuurlijk voor een ''spel'' . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik speel het geregeld nog, ik heb hem wel al uitgespeeld (niet de 100%) dus daarom ga ik nu weer overnieuw spelen en probeer 100% te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik doe het bijna elke dag want ik ga bijna terug naar los santos! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik doe het elke dag behalve als het school dan soms nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik doe het alleen als ik zin heb dan begin ik opnieuw en dan zodercheats is leuk hoor!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurenss Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik speel hem elke dag, 's ochtends als ik wakker wordt meestal of na school. maar ik heb ook nog maar 3 spelletjes, want ik wil nooit een ander kopen. ik heb gwn ps2 gekocht om SA te kunnen spelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik heb de verhaallijn in 39 uur uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik speel San Andreas bijna niet meer, ik heb hem te vaak achter elkaar gespeelt. En nu vind ik het niet echt leuk meer. Ik heb San Andreas ook al 3 keer uitgespeelt. Dus de lol is er voor mij een beetje af. Na een tijdje zal ik het wel weer vaak gaan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik speel het ook nog af en toe, eerst meer, maar nu is MTA 0.5 dat ik meer speel..... Maar ik blijf S.A. leuk vinden... (Wie niet..?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 ik speelhet nog iedere dag zeker deze week nu ik niet naar school moet :ph34r: ik heb de verhaal lijn bijna uit maar soms weet ik ook neit goed voor ik het spel opstart wat te gaan doen (er zijn gewoo teveel keuzes :lol: ) i love my SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ras Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 nee ik speel t al bijna 2mnd al niet meer na 2x 100% te hebben gehaald is de lol er wel een beetje vanaf, simpel $#&@ spel, tijd voor iets nieuws. Waar blijft die PS3 toch.............. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.