Jump to content

Speel jij nog dagelijks GTA SA?

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Slimm

7

• TubS

1

• ralf1

1

• Vinewood

1

Geplaatst: (bewerkt)

pff ik speel het nog elke dag als ik tijd heb al heb ik de storyline uitgespeelt ;) :lol: .

dit spel ooownd gewoon!!! :lol:

Bewerkt: door Spike
Geplaatst:

als ik niet hoeft te werken zit op de forum en op gta sa

en ikzit standaard elke avond wel ff op gta sa

GTA sa is te verslavend ben nu voor de 2x op nieuw begonnen

Geplaatst:

Ik speel gta sa sinds de laatste 2 weken helemaal niet meer, dit in verband met de proefwerkweek en dat gaat natuurlijk voor een ''spel'' :) .

Geplaatst:

Ik speel het geregeld nog, ik heb hem wel al uitgespeeld (niet de 100%) dus daarom ga ik nu weer overnieuw spelen en probeer 100% te halen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik speel hem elke dag, 's ochtends als ik wakker wordt meestal of na school. maar ik heb ook nog maar 3 spelletjes, want ik wil nooit een ander kopen. ik heb gwn ps2 gekocht om SA te kunnen spelen :puh: .

Geplaatst:

Ik speel San Andreas bijna niet meer, ik heb hem te vaak achter elkaar gespeelt. En nu vind ik het niet echt leuk meer. Ik heb San Andreas ook al 3 keer uitgespeelt. Dus de lol is er voor mij een beetje af.

Na een tijdje zal ik het wel weer vaak gaan spelen. :D

Geplaatst:

Ik speel het ook nog af en toe, eerst meer, maar nu is MTA 0.5 dat ik meer speel..... :puh:

Maar ik blijf S.A. leuk vinden... (Wie niet..?)

Geplaatst:

ik speelhet nog iedere dag zeker deze week nu ik niet naar school moet :ph34r:

ik heb de verhaal lijn bijna uit maar soms weet ik ook neit goed voor ik het spel opstart wat te gaan doen (er zijn gewoo teveel keuzes :lol: )

i love my SA

Geplaatst:

nee ik speel t al bijna 2mnd al niet meer na 2x 100% te hebben gehaald is de lol er wel een beetje vanaf, simpel $#&@ spel, tijd voor iets nieuws. Waar blijft die PS3 toch.............. :angry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...