Upstream Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik heb een probleem, alles wat ik typ worden hoofdletters. Het ligt niet aan mijn toetstenbord (caps staat echt uit, in ander programma's doet hij het wel normaal) of aan het lettertype. 'k heb vast weer zo'n idiote sneltoets ingedrukt, is er misschien een manier om het op de vorige instellingen te zetten of ervoor te zorgen dat mijn letters geen hoofdletters meer worden? Reageren
Arjen Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ga naar Windows - Character. En daar zie je ergens TT staan. Zie afbeelding, tik die uit! Reageren
Upstream Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ga naar Windows - Character. En daar zie je ergens TT staan. Zie afbeelding, tik die uit! Heel erg bedankt, dat was het. Geen idee hoe ik heb ingesteld, maar het is opgelost. Kan ik eindelijk weer veder met mijn sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.