GtaSlave Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb het gevoel dat mijn hardeschijf voller staat als dat ik denk. En in configuratie scherm staan verder geen dingen. Ik heb dus 5games geinstalleerd van een totale grote: 19.82gb 1: Rainbow six vegas (6gb) 2: Call of duty 4 (6gb) 3: Pro evolution soccer. (3.68gb) 4: Fifa 08 (3gb) 5: Warrock (1.2gb) + heel wat programma's wat ook niet boven de 10gb uit moet komen. + muziek ( max 2gb) Totaal (ongeveer) 31GB Globaal gegokt dus je mag dr ook nog wel 10gb bij optellen maar dan nog kan ik niet maar 13gb overhouden. heb een hdd van 80gb en ik heb nog maar 13gb over. Download programma's de downloads daarvan heb ik erook uitgegooit omdat dat ook altijd meeteld. Dus is mijn vraag weten jullie het probleem? Bestaan er programma's die kunnen zien wat er echt allemaal op je pc staat. Ik weet niet of het meehelpt maar mijn pc is 5 jaar oud dus misschien is mn hdd versleten? Ik verneem het niet aan de snelheid ervan maar het zou eventueel kunnen. Alvast bedankt, GtaSlave Bewerkt: 30 januari 2008 door GtaSlave Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 dat is heel makkelijk windows registry cookies logfiles van je scanners firewalls en whatever download Ccleaner en scan daar eens mee en delete je cookies etc eens dat zal allicht wat helpen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ruim je tijdelijke (internet) bestanden eens op en gebruik Verkenner > Eigenschappen van schijf > Schijfopruiming eens om wat op te ruimen. Mocht dat niet helpen, gebruik dan eens JDiskReport om makkelijk te zien wat veel ruimte inneemt. Zelf heeft me dat veel geholpen. Succes! Reageren
ll.mulder Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Voor deze handleiding even uit, en post je log hier. [url="http://www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html[/url] Bewerkt: 30 januari 2008 door ll.mulder Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Een erg handig tool, om te kijken wat er allemaal veel schijfruimte inneemt op je harddisk is Spacemonger. Die laat de inhoud van je schijf grafisch zien, en je ziet in 1 oogopslag welke dingen veel plek innemen, zodat je daar eventueel iets aan kunt doen. btw. V1.4 is freeware en mag je gratis gebruiken en voldoet bij mij prima. V2.1 is een nieuwere versie, maar dat is shareware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.