Ruurd31 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik heb hulp nodig voor de photoshop versie: Adobe Photoshop CS2[/s]. Ik wil graag, de tekst van het plaatje in de bijlage bewerken. Ik wil het graag feller paars hebben, zoals het onderste plaatje. Hoe doe ik dat? Bovenste plaatje (waar ik de kleur van de tekst wil veranderen) Onderste plaatje (Ongeveer zo'n felle kleur paars): Reageren
-Roy- Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Uhm... misschien moet je even Ctrl-U doen, en dan met de lightness en saturation klooien! Reageren
Froop Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Selecteer de graffiti met de pen tool, en druk op ctrl+l. Trek het middenste driehoekje naar links. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Als het niet lukt, heb ik hem hier voor je gemaakt (ik hoop dat het een beetje goed is): Bewerkt: 24 maart 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Bedankt voor het proberen Froodoo. Froop, bedankt voor dat met die pen. Ik ga dat nu proberen. Als het me gelukt is stuur ik mijn resultaat wel ff in. Dus jongens, een leuke taak voor de vrijdag middag. Houd dit topic in de gaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.