Donald-Duck Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) hallo iedereen, ik heb een computer, maar het is niet echt veel soeps, want internet is goed, photoshop en andere programmas gaan nog, maar spelletjes hoef ik al helemaal niet te proberen. Dus ik zat erover te denken om mijn computer een beetje te updaten, maar kan ik de computer zo maken dat ik er spellen op kan spelen, en dus ook echt grote spellen, door er bijvoorbeeld nieuw geheugen in te zetten en een nieuwe videokaart. Of is dit vergeefse moeite? en kan ik gewoon beter helemaal niks eraan doen. En als dit zou kunnen, hoeveel zou het dan gaan kosten? ik hoop dat iemand iets weet 2 ghz intel celeron ofzo, processor dacht ik 256 mb werkgeheugen 40 gb harde schijf dvd speler dvd brander 64 mb videogeheugen (NVIDIA) Geforce4 6 usb poorten computer komt ong. uit 2002 Bewerkt: 30 januari 2008 door Donald-Duck Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 ik zou eens beginnen met je gehele PC specs te posten, dan kunnen wij al een stuk meer doen voor je. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 ik heb het even in de hoofdpost gezet, ik denk dat je dit bedoelde toch? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Hij bedoelt o.a. het moederbord en wat gedetaileerdere beschrijvingen van de huidige specs die je hebt gepost. Er zijn bijvoorbeeld meerder videokaarten uit de Geforce 4 serie. Waarschijnlijk is je pc te ouderwets om up te graden. Dat komt omdat er tegenwoordig allemaal nieuwe standaarden zijn. Een nieuwe kopen is meestal de oplossing voor een pc van voor 2006. Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 ja moederbord is nog het belangrijkste, maar die celeron processor is alvast niks waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.