NickBonJovi Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Kun je de ''Squalo'' en de ''Cuban Jetmax'' die daar voor je staan oop pakken zonder die missie te hoeven doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Kun je de ''Squalo'' en de ''Cuban Jetmax'' die daar voor je staan oop pakken zonder die missie te hoeven doen? Nee, maar je kunt wel de boot pakken en gewoon wegrijden zodat de tijd op is en de missie gefaald is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Ah ok bedankt. Kun je niet gewoon wegrijden en een eind verder uitstappen zoals met de Sparrow? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Ah ok bedankt. Kun je niet gewoon wegrijden en een eind verder uitstappen zoals met de Sparrow? en dan de missie falen? nee dat kan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Als je de sparrow een stukje duwde kon je erin stappen zonder dat er een checkpointmissie begin. Dat kan misschien ook helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Nee, dat kan helaas niet want de boten spawnen pas als jij in de marker bent gaan staan... De marker is niet onder de boten, maar gewoon in de opslag ruimte. Maar volgens mij kan je wel gewoon de missie starten, boot pakken en dan mission failed.. Probeer het uit zou ik zeggen! Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 Thanks, heb toch bijna weer 10.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 De missie failed inderdaad niet wanneer je uit de boot stapt. Ik haalde de missie eerder altijd met cheats door een hotring op de kade neer te zetten, en meteen na het begin uit de boot te stappen en met de code SEAWAYS vervolgens de missie met een auto te doen. De enige manier waarop je de missie kunt falen is zelf doodgaan of gepakt worden, het welzijn van de boot hangt niet af van of je de missie zult halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 Zijn ze wel voor jou als je de missie haalt? Of moet je dan nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 Voor de Boat Yard zijn verschillende levels. Per level krijg je, als ik me niet vergis, $1000,- dollar meer dan de vorige keer. De weersomstandigheden zijn ook steeds anders. Op deze Wiki-pagina vind je meer over deze missie. De Asset verhoogd volgens mij ook steeds met een paar dollar meer, al weet ik dit niet zeker meer. Nadat je de Boat Yard hebt voltooid, starten de missies volgens mij weer overnieuw, om je tijden te verbeteren. De boten zijn verder wel van jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEEJAY Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 ALTIJD hoe dan ook (bij mij dan) als je in deze boot stapt begint die missie maar als je dan gewoon gaat varen naar een rixhting waar je niet moet zijn voor die missie dan gaat de tijd automatich op en dan staat er mission failed en dan heb je de boot gewoon nog Teejay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 ALTIJD hoe dan ook (bij mij dan) als je in deze boot stapt begint die missiemaar als je dan gewoon gaat varen naar een rixhting waar je niet moet zijn voor die missie dan gaat de tijd automatich op en dan staat er mission failed en dan heb je de boot gewoon nog Teejay Had ik niet, ik ging een heel eind weg en de tijd stond er nog nouja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEEJAY Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 ALTIJD hoe dan ook (bij mij dan) als je in deze boot stapt begint die missiemaar als je dan gewoon gaat varen naar een rixhting waar je niet moet zijn voor die missie dan gaat de tijd automatich op en dan staat er mission failed en dan heb je de boot gewoon nog Teejay Had ik niet, ik ging een heel eind weg en de tijd stond er nog nouja de tijd moet toch uiteindelijk een keer op gaan anders zou je de missie niet kunnen failen:S want je krijgt toch maar 3 minuten om dat parcours af te leggen? en daarna gaat de missie automatisch mission failed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Ja ok als de tijd op is ja Kgs straks even de Cuban boot uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEEJAY Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 er lijkt me geen andere mogelijkheid iniedergeval niet dat ik weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.