Jump to content

Boatyard


NickBonJovi

Recommended Posts

Kun je de ''Squalo'' en de ''Cuban Jetmax'' die daar voor je staan oop pakken zonder die missie te hoeven doen?

Nee, maar je kunt wel de boot pakken en gewoon wegrijden zodat de tijd op is en de missie gefaald is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kan helaas niet want de boten spawnen pas als jij in de marker bent gaan staan... De marker is niet onder de boten, maar gewoon in de opslag ruimte. Maar volgens mij kan je wel gewoon de missie starten, boot pakken en dan mission failed.. Probeer het uit zou ik zeggen!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

De missie failed inderdaad niet wanneer je uit de boot stapt. Ik haalde de missie eerder altijd met cheats door een hotring op de kade neer te zetten, en meteen na het begin uit de boot te stappen en met de code SEAWAYS vervolgens de missie met een auto te doen. De enige manier waarop je de missie kunt falen is zelf doodgaan of gepakt worden, het welzijn van de boot hangt niet af van of je de missie zult halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Boat Yard zijn verschillende levels. Per level krijg je, als ik me niet vergis, $1000,- dollar meer dan de vorige keer. De weersomstandigheden zijn ook steeds anders. Op deze Wiki-pagina vind je meer over deze missie. De Asset verhoogd volgens mij ook steeds met een paar dollar meer, al weet ik dit niet zeker meer.

Nadat je de Boat Yard hebt voltooid, starten de missies volgens mij weer overnieuw, om je tijden te verbeteren. De boten zijn verder wel van jou. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ALTIJD hoe dan ook (bij mij dan) als je in deze boot stapt begint die missie

maar als je dan gewoon gaat varen naar een rixhting waar je niet moet zijn voor die missie dan gaat de tijd automatich op en dan staat er mission failed en dan heb je de boot gewoon nog

Teejay

Link to comment
Delen op andere websites

ALTIJD hoe dan ook (bij mij dan) als je in deze boot stapt begint die missie

maar als je dan gewoon gaat varen naar een rixhting waar je niet moet zijn voor die missie dan gaat de tijd automatich op en dan staat er mission failed en dan heb je de boot gewoon nog

Teejay

Had ik niet, ik ging een heel eind weg en de tijd stond er nog :( nouja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ALTIJD hoe dan ook (bij mij dan) als je in deze boot stapt begint die missie

maar als je dan gewoon gaat varen naar een rixhting waar je niet moet zijn voor die missie dan gaat de tijd automatich op en dan staat er mission failed en dan heb je de boot gewoon nog

Teejay

Had ik niet, ik ging een heel eind weg en de tijd stond er nog :( nouja :puh:

de tijd moet toch uiteindelijk een keer op gaan anders zou je de missie niet kunnen failen:S

want je krijgt toch maar 3 minuten om dat parcours af te leggen?

en daarna gaat de missie automatisch mission failed

post-16738-1202148788.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...