Jump to content

ZD Soft Game Recorder

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een filmpje probeer te maken hor ik alleen geluid maar ik zie geen beeld wat moet ik doen ik heb verschilende codec gebrobeert een paar doen het in het algemeen niet en bij een andere paar heb ik het bovenstaande problem wie kan me helpen? :tu:

Geplaatst:
als ik een filmpje probeer te maken hor ik alleen geluid maar ik zie geen beeld wat moet ik doen ik heb verschilende codec gebrobeert een paar doen het in het algemeen niet en bij een andere paar heb ik het bovenstaande problem wie kan me helpen? :tu:
Ik ken ZD Soft Game Recorder niet, maar ik raad je ten eerste aan om met een ander programma te werken. De meeste mensen hier werken met Fraps, en dat is degene waar ik wel wat van weet.

Als je het beeld niet ziet, maar wel geluid, ligt dit toch waarschijnlijk wel aan de codec. Kijk met deze tool (GSpot) naar het bestand en zie wat voor codecs je precies nodig hebt om het bestand goed af te spelen. Ga vervolgens op zoek naar deze codecs en download/installeer/update ze.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...