jorrit Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 weet iemand waar de bloodring banger is :questionmark: :questionmark: Groetjes jorrit Reageren
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 er staan twee bloodring bangers bij het stadium hier een screen derbij (was toch vice city aan het spelen) klik hier Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Pas als je de Bloodring heb gedaan komen ze staan. Reageren
GTA Gangster Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Volgens mij niet hoor. Ze staan er volgens mij altijd. Maar ik kan het ook niet weten. Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Jawel, ze komen er pas te staan zodra je die race's enzo hebt gedaan. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ja, nadat je de bloodring voor de eerste keer gedaan hebt komen ze er te staan, als je hogere scores ga halen in de bloodring (langere tijd/meer bloodring kill's) is het niet zo dat er ook meer auto's komen te staan. Ik heb het een keer gehaald tot 240 seconden. Hoger kwam ik écht niet. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Je moet gewoon steeds net die checkpoints pakken dan duurt het ook best wel langer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.