GT-Aap Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik ben op zoek naar de minigun, en nu weetik dat deze samen met wat andere wapens in Mike Toreno`s Ranch ligt. Maar waar PRECIES in het huis liggen ze? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Ik ben op zoek naar de minigun, en nu weetik dat deze samen met wat andere wapens in Mike Toreno`s Ranch ligt.Maar waar PRECIES in het huis liggen ze? Ze liggen gewoon in het huis hoor. ©WikiGta Je moet wel de missie Vertical Bird hebben gehaald voor deze wapens te krijgen. Bewerkt: 30 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Marvin... Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) De Minigun is ook te vinden op de grote rode treinbrug in san fierro, aan de kant van San Fierro op een betonne vlakte! Je kunt vindplaatsen van wapens ook vinden op www.wikigta.nl ! Bewerkt: 30 januari 2008 door Marvin... Reageren
sniper rifle Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik ben op zoek naar de minigun, en nu weetik dat deze samen met wat andere wapens in Mike Toreno`s Ranch ligt.Maar waar PRECIES in het huis liggen ze? ii denk dat jij nog niet zover bent want ze ligge gwn midden in het huis Reageren
hielkeh Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 De Minigun is ook te vinden op de grote rode treinbrug in san fierro, aan de kant van San Fierro op een betonne vlakte! Je kunt vindplaatsen van wapens ook vinden op www.wikigta.nl ! Ja, alleen daar liggen ze pas nadat je LV hebt geunlockt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.