Fuffie Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb Google afgezocht maar ik kon niks vinden,de Countdown die op de hoofdpagina van Gtagames staat hoe zou je zo iets kunnen maken ? Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Als je de countdown bedoelt van de release van GTA IV. Dat is gemaakt met Flash, je moet dan een Flash programma downloaden en het daarmee maken. Hier kan je een trial versie vinden van Adobe Flash CS3 Pro. (eerst registreren) Reageren
SummerBase Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Dit kan je niet zo één twee drie even maken. Om dit te kunnen moet je werken in Actionscript, in samenwerking met flash. Dit zei C. Vialpando ook al, maar om het topic wat meer waarde te geven zou je kunnen kijken op google naar tutorials. Denk aan termen "Countdown in flash Actionscript" en ga zo maar door. Reageren
xgaming Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Hier heb je de countdown die GTAgames ook gebruikt. Je kan het bestand downloaden en aanpassen todat je het resultaat krijgt zoals Joriz hem had gemaakt Reageren
Argon Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Zoiets hoeft niet perse in Flash/Actionscript maar kan ook vrij eenvoudig met HTML en Javascript. Als je je countdown op een andere site wilt plaatsen of veel wilt tonen is Flash met Actionscript wel handiger maar met Javascript kan je in principe en even mooi resultaat bereiken. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Zoiets hoeft niet perse in Flash/Actionscript maar kan ook vrij eenvoudig met HTML en Javascript. Als je je countdown op een andere site wilt plaatsen of veel wilt tonen is Flash met Actionscript wel handiger maar met Javascript kan je in principe en even mooi resultaat bereiken. Kan je uitleggen hoe ja dat met HTML maakt? Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Countdown generator, speciaal voor jou ! Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Zoiets hoeft niet perse in Flash/Actionscript maar kan ook vrij eenvoudig met HTML en Javascript. Als je je countdown op een andere site wilt plaatsen of veel wilt tonen is Flash met Actionscript wel handiger maar met Javascript kan je in principe en even mooi resultaat bereiken. Kan je uitleggen hoe ja dat met HTML maakt? hoe maak je dat dan?? ik ben er klaar voor Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 hoe maak je dat dan?? ik ben er klaar voor Volg gewoon de link in de post boven je. Even de juiste datum invoeren, de code plakken in je website en je hebt een countdown. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.